Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mikään ei ole hyvin, en voi käsittää....

Vierailija
30.06.2023 |

Ihan ok mulle, että erilaiset ryhmät hakevat itselleen hyväksyntää, vaikka me ei haluttaisi yhteiskuntana sitä niin helposti antaa.
Mutta tässä haastattelussa mennään kyllä aika syvään jokeen!
https://yle.fi/a/74-20038977

Eli paitsi, että yritysten tulee osallistua sateenkaariviestintään (mitä tämä edes on???) koska moni kärsii sisäistetystä itsesyrjinnästä

Mitä ihmettä? Entä jos en vaikka yrityksen omistajana ole mitenkään kiinnostunut (enkä vastaankaan) työntekijöiden sänkypuuhista tai vapaa-ajasta, niin mun pitäisi jotenkin erityisesti tukea hitä, joille nämä ovat ongelma

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko keskittyä oikeisiin ongelmiin, esim Ukrainassa on sota

Vierailija
2/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtana työssä ei pidä ajatella ketään sukupuolen mukaan vaan arvostaa ihmisen osaamista. Eikä kenenkään yksityiselämä sinne työpaikalle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyisessä yhteiskunnassa jos et tue tälläistä liikehdintää niin sinut leimataan automaattisesti hörhöksi ja pelleksi ja ties mikskä rasistiksi.... Vaikka todellisuudessa esim omalla kohdalla nää asiat ei mua kiinnosta millään mittarilla eikä liikuta mihinkään suuntaan, sama monessa muussakin asiassa mitä on nyt meneillään. Ukrainan tilanne ja koronat sun muut, mä oon kokonaan irrottautunut kaikista niistä henkisellä tasolla. Ja sen takia mä olen outo koska en tuhoa omaa elämääni skeidaan. 

Vierailija
4/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sä olet hiljaa, mä en voi tietää oletko sä hiljaa, koska olet homofoobikko tai transfoobikko, vai koska hyväksyt mut."

Jos mä olen hiljaa, niin mitä ihmeen väliä sillä on, mitä mieltä mä kyseisestä ihmisestä olen?

Vierailija
5/5 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksissä ryhmäpaine saattaa vaikuttaa moneen asiaan ja mainostaminen sen kautta myöskin. 

Sen takia varmaan nykyisin näkee yrityksiä keltasinisissä logoissakin kun on Ukrainan tilanne, propagandaahan se on mutta se auttaa myös mainostamaan yritystä. Mistään hyväntekeväisyydestä siinä ei ole kyse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän