Paras ulkomaalainen miesnäyttelijä
Minun mielestä ehdottomasti Patrick Fischler. Minusta ansaitsisi Oscarin. Tuossa Happy! sarjassa näyttelee niin helkkarin hyvin sadistista psykopaattia.
Kommentit (27)
Minun mielestä parhain ulkomaalainen miesnäyttelijä on esim. sarjassa The good doctor, Freddie Highmore .
Kysyttiin ulkomaalaisia. Ei Amerikkalaisia.
Minusta Balhes Bonogue Uruguasta on paras.
Rehevshi Guegarara Intialainen huippunäyttelijä.
Mä olen alkanut viime vuosina pitää kovasti irlantilaisesta Cillian Murphystä. Ei ollut ennen Oppenheimeria mulle tuttu kuin Batman pahiksena ja jostain gangsterisarjasta, mutta kun Oppenheimerin roolisuorituksesta kovasti tykkäsin, aloin katsoa hänen elokuviaan enemmänkin. Monia aivan upeita roolisuorituksia jopa aikaisemmilta vuosilta, vähemmän tunnetuissa indie-elokuvissa.
Ja Oppenheimerin jälkeen tullut elokuva Irlannin katolisen kirkon pitämästä "haureellisten" tyttöjen pakkotyö/vankilalaitoksesta, jossa Cillian oli miespääosassa, Small Things Like These, oli loistava myös. Tykkäsin hänestä lähes kaurismäkeläisessä hiljaisen, tavallisen, mutta hyväsydämisen miehen roolissa. Ei kovin moni näyttelijä saisi niin vähillä vuorosanoilla, ja hienovaraisella ilmaisulla muutenkin, ilmaistua niin paljon tunteita kuin hän tuossa elokuvassa.
Beashir Benettos.
Huippukomea Bengalilainen hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Beashir Benettos.
Huippukomea Bengalilainen hurmuri.
Mutta. Ei ole Amerikkalainen....
Tässä kysyttiin nyt parasta näyttelijää, ei sinun julkkisihastusta.