Kuka on KOTKAN KOKSIN naistenpoliklinikan nykyinen ylilääkäri?
Hei, arvostaisin paljon jos joku kertoisi nimen kuka on nykyään ylilääkäri naistenplkn KOKS, nyt kesällä 2023? En vain toivoisi että hän on eräs jolla karsea suhtautuminen ja asenne, jonka kanssa olen ollut aiemmin tekemisissä. Olisipa joku muu...sillä häneltä kysytään erästä asiaani.
kiitos kovasti jos jaatte tietoa :) mukavvaa kesää!
Kommentit (5)
Yritin toki jo hakea googlella! ei vaan löytynyt...
Siellä KOKS:n lääkäri Kirsikka Kukka hän ylilääkäri
Voi kiitos! Ei ole sitten ainakaan se hormonivastainen henlilö jota ajattelin. Jos olisi olisin perunut toisen asiani selvittämisen.
En toki tiedä tämänkään asenteesta hormoneihin, mutta tämä minun asiani nyt ei koske hormoneita. Pelkään vaan aina että joku kieltäisi minun Maija K gyneltä Munkkivuoreen Pihlajalinnasta saadut kattavat reseptit esivaihdevuosiini sekä loppuelämäkseni näillä näkymin. Olen 40+. Saan kyllä hankittua ilman reseptejäkin jos tarve vaatii. Lupasivat kyllä kun kysyin etteivät puutu toisten lääkäreiden resepteihin.
Kiitos vielä ja mukavaa kesää :)
Mulla ei näet pelkkä Vagifem tms auttanut tarpeeksi, vaikka käytin lopulta joka pv. Eikä paikallisvalmisteissa ole systeemisen korvaushoidon terveys- ja hyvinvointi hyötyjä. Seksihalutkin olivat poissa ilman hormoneita.
laitat hakuun selaismellasi saman kun aloituksesi oli.Toinen vaihtoehto kyseisen sairaalan tai terveysaseman nimi ja hallinto .