Hei tulevien ahdh-lasten mammat! Te jotka ette jaksa ulkoilla
ja jotka suositte eines-ruokia, ettekä pelaa/leiki/askartele lastenne kanssa, mitä toivoisitte 5-vuotiaalle pojallenne joululahjaksi? Hinta sais olla noin 20 €.
Kun ei millään meinata keksiä. Joku Kimble olis kiva, mutta kun ei kukaan pelaa sen lapsen kanssa. Kirjaakaan ei viitsi, kun ei osaa lukea. Olisko joku äänikirja hyvä?
Kommentit (30)
riehuu pelejä pelatessa, suuttuu helposti, aina pitäisi voittaa tai nopat ym. nappulat lentää. Takana useita vuosia pelitilanteita.
Ulkoillaan paljon..silloinkin sattuu ja tapahtuu, huitoo muilta kepeillä, huutaa ym. Että sellaista!
siis lainausmerkeissä. Eli hipsuissa. En muistanutkaan, että tämä on niin herkkä aihe. Tai siis muistinhan minä.
Hyv yöt :), terv ap
en ole koskaan ollut kummipoikani kanssa kahden lukuunottamatta muutamia ulkoiluja. Poika asuu noin 150 kilometrin päässä meiltä ns. maalla...käyn heillä äitini ja isäpuoleni kanssa n. 4 kertaa vuodessa (poika on siis mun isäpuolen pojanpoika) ja sitten bussilla ite pari kertaa vuodessa (koskaan eivät kutsu vaan kysyn voisiko tulla...nyt kun äiti on töissä en ole enää puoleen vuoteen käynyt kun heille ei ole sopinut). mulla ei siis oo autoa eikä korttia. Kun olen siellä niin en vois ieltä mihinkään lähteä pojan kanssa. Tulevat meille (vanhempieni luo) noin 5-6 kertaa vuodessa ja aina kun olen pyytänyt että voisin viedä pojan leffaan tai jätskille tai jotain niin se ei oikein käy kun ovat niin vähän aikaa ja koska sitten pikkusiskokin tahtoisi (on vajaa 4 ja ei lainkaan käytöstapoja ja tosi villi, esim leffaan ei vois ottaa)...tämmönen tilanne mulla kummipojan kanssa. Repun just ostinkin viimeksi ja kellon..olivat mieleiset 6-vuotislahjat... =)
But anyways, ostaisin korunteko paketin (meidan poika ainakin tykkaa naprata niiden kanssa) tai jotain tyokaluja joilla voi sitten ruuvata jonkun vanhanvempeleen palsiksi. Taskulamppu on oiva apuvaline myos.
kanssaan ei tehdä mitään..
keksi joku kehittävä lelu, jota voi leikkiä itse..
Kyllä niillä varmaan se pleikkari jo on, muutenhan se olisi koko ajan vinkumassa ulos?
ON TARKKAAVAISUUS JA KESKITTYMISONGELMA. johon voi kuulua käytöshäiriöitä tai sitten ei kuulu. ihmeellistä porukkaa, kun ette edes tiedä mistä puhutte. diaknoosia ei saa kyllä mikäli lapsella kyseistä sairautta ei ole.
Vierailija:
ON TARKKAAVAISUUS JA KESKITTYMISONGELMA. johon voi kuulua käytöshäiriöitä tai sitten ei kuulu. ihmeellistä porukkaa, kun ette edes tiedä mistä puhutte. diaknoosia ei saa kyllä mikäli lapsella kyseistä sairautta ei ole.
Tai johonkin muuhun lastentapahtumaan.
6 vuotiaat usein jo tykkäävät muoti hömpötyksistä.
Joku " in" vaate tai pipo. Tai vaikkapa reppu.
Keskittykää miettimään sitä lahjaa lapselle, älkääkä vanhempien " virheisiin" .