Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trampoliini rivitaloasunnon pihalla + aita

Vierailija
30.06.2023 |

Millaisia käytäntöjä teillä on yhtiöissänne trampoliinien suhteen? Erityisesti kiinnostaa, jos piha on omassa hallinnassanne. Meillä vaaditaan aita pihaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa monelta yhtiössänne tulee hiljaisuus. Jos vanhat säännöt, voi tulla esim. lauantaina klo 18. Ja muut naapurit sitten yhdessä valittamaan isännöitsijälle ja hallitukselle kun 18.02 naapurissa huudetaan pihalla. Virallinen varoitus osakkaalle, ja jos ei kerralla usko, toisesta varoituksesta voidaan ottaa asunto ja piha yhtiön hallintaan ja poistaa se tramppa.

Vai vielä kuudelta. Jos edes kymmeneltä loppuisi se kirkuminen siinä.

Älä laita trampoliinia, se pilaa naapurisi elämän.

Taloyhtiössämme on peräti kaksi trampoliinia. Näyttävät olevan tyhjänpantteina molemmat. Lapset viitsivät leikkiä niissä ehkä pari kertaa kesässä.

Vierailija
22/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen matala verkkoaita, jos se ratkaisee ongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen maailman ongelma: Trampoliini

Vierailija
24/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko naapuruston lapset menee tuosta vaan pomppimaan toisten trampoille? Mitä ihmettä. Minä olen asunut rivarissakin, mutta kyllä siellä kaikki tiesi missä toisten pihat on eikä niille menty, oli aitoja tai ei.

Vierailija
25/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se piha on oikeasti yhtiöjärjestyksen mukaan sun hallinnassa niin eipä siinä silloin kellään mitään vaatimisoikeutta ole.

On yhtiöjärjestyksen mukaan hallinnassa. Olen yrittänyt tätä asiaa tankata netistä, mutta heikosti löytyy selkeää tietoa nimenomaan tuosta omassa hallinnassa olevasta.

Eipä se joku ulkopuolelta mahdollisesti tuleva lapsi tuota yhtiöjärjestystä tiedä ja sen takia kai sitä aitaa nyt vaaditaan.

Ratkaise mieluummin jollain selkeällä narulla tai kyltillä trampalla, että tämä on yksityinen, eikä yleiseen käyttöön.

Vierailija
26/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se piha on oikeasti yhtiöjärjestyksen mukaan sun hallinnassa niin eipä siinä silloin kellään mitään vaatimisoikeutta ole.

On yhtiöjärjestyksen mukaan hallinnassa. Olen yrittänyt tätä asiaa tankata netistä, mutta heikosti löytyy selkeää tietoa nimenomaan tuosta omassa hallinnassa olevasta.

Eipä se joku ulkopuolelta mahdollisesti tuleva lapsi tuota yhtiöjärjestystä tiedä ja sen takia kai sitä aitaa nyt vaaditaan.

Ratkaise mieluummin jollain selkeällä narulla tai kyltillä trampalla, että tämä on yksityinen, eikä yleiseen käyttöön.

Lapset ei välttämättä osaa lukea eikä ymmärrä kylttejä. Aita on varmempi.

Vierailija
27/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukko turvaverkon vetoketjuun, niin ei ulkopuoliset pääse.

Vierailija
28/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelkästään köysiaita riitä osoittamaan rajan? Ja siihen roikkumaan kyltti yksityisalue.

Vierailija
29/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että aptä harmittaa naapurin trampoliinilla käyvät lapset, jotka eivät ole naapurin omia?

Vierailija
30/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että aptä harmittaa naapurin trampoliinilla käyvät lapset, jotka eivät ole naapurin omia?

Harmittaa, että joku (ulkopuolinen) lapsi saattaa mahdollisesti tulla meidän trampoliinille hyppimään ja loukkaa kenties itsensä. Sen vuoksi pitää laittaa aita.

Vierailija
31/34 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sellainen matala verkkoaita, jos se ratkaisee ongelman.

Näin aiomme toimia.

Vierailija
32/34 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele muita kuin itseäsi. Rivitaloon ei trampoliineja.

Vierailija
33/34 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele muita kuin itseäsi. Rivitaloon ei trampoliineja.

Ei ne osaa ajatella muuta, kuin minä minä minä. Minä saan omalla pihallani tehdä mitä huvittaa. Ei nämä ihmiset ajattele ketään muita, kuin itseään ja omaa napaansa. Ei meidän pikkuneititaneli meteliä pidä...

Vierailija
34/34 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma. Rivitalossa trampoliini. Ei hyvää päivää. Pikkuisen sairasta touhua!