Trampoliini rivitaloasunnon pihalla + aita
Millaisia käytäntöjä teillä on yhtiöissänne trampoliinien suhteen? Erityisesti kiinnostaa, jos piha on omassa hallinnassanne. Meillä vaaditaan aita pihaan.
Kommentit (34)
Hanki sellainen matala verkkoaita, jos se ratkaisee ongelman.
Ensimmäisen maailman ongelma: Trampoliini
Siis oikeastiko naapuruston lapset menee tuosta vaan pomppimaan toisten trampoille? Mitä ihmettä. Minä olen asunut rivarissakin, mutta kyllä siellä kaikki tiesi missä toisten pihat on eikä niille menty, oli aitoja tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se piha on oikeasti yhtiöjärjestyksen mukaan sun hallinnassa niin eipä siinä silloin kellään mitään vaatimisoikeutta ole.
On yhtiöjärjestyksen mukaan hallinnassa. Olen yrittänyt tätä asiaa tankata netistä, mutta heikosti löytyy selkeää tietoa nimenomaan tuosta omassa hallinnassa olevasta.
Eipä se joku ulkopuolelta mahdollisesti tuleva lapsi tuota yhtiöjärjestystä tiedä ja sen takia kai sitä aitaa nyt vaaditaan.
Ratkaise mieluummin jollain selkeällä narulla tai kyltillä trampalla, että tämä on yksityinen, eikä yleiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se piha on oikeasti yhtiöjärjestyksen mukaan sun hallinnassa niin eipä siinä silloin kellään mitään vaatimisoikeutta ole.
On yhtiöjärjestyksen mukaan hallinnassa. Olen yrittänyt tätä asiaa tankata netistä, mutta heikosti löytyy selkeää tietoa nimenomaan tuosta omassa hallinnassa olevasta.
Eipä se joku ulkopuolelta mahdollisesti tuleva lapsi tuota yhtiöjärjestystä tiedä ja sen takia kai sitä aitaa nyt vaaditaan.
Ratkaise mieluummin jollain selkeällä narulla tai kyltillä trampalla, että tämä on yksityinen, eikä yleiseen käyttöön.
Lapset ei välttämättä osaa lukea eikä ymmärrä kylttejä. Aita on varmempi.
Lukko turvaverkon vetoketjuun, niin ei ulkopuoliset pääse.
Eikö pelkästään köysiaita riitä osoittamaan rajan? Ja siihen roikkumaan kyltti yksityisalue.
Ymmärsinkö oikein, että aptä harmittaa naapurin trampoliinilla käyvät lapset, jotka eivät ole naapurin omia?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että aptä harmittaa naapurin trampoliinilla käyvät lapset, jotka eivät ole naapurin omia?
Harmittaa, että joku (ulkopuolinen) lapsi saattaa mahdollisesti tulla meidän trampoliinille hyppimään ja loukkaa kenties itsensä. Sen vuoksi pitää laittaa aita.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sellainen matala verkkoaita, jos se ratkaisee ongelman.
Näin aiomme toimia.
Ajattele muita kuin itseäsi. Rivitaloon ei trampoliineja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele muita kuin itseäsi. Rivitaloon ei trampoliineja.
Ei ne osaa ajatella muuta, kuin minä minä minä. Minä saan omalla pihallani tehdä mitä huvittaa. Ei nämä ihmiset ajattele ketään muita, kuin itseään ja omaa napaansa. Ei meidän pikkuneititaneli meteliä pidä...
Ei juma. Rivitalossa trampoliini. Ei hyvää päivää. Pikkuisen sairasta touhua!
Taloyhtiössämme on peräti kaksi trampoliinia. Näyttävät olevan tyhjänpantteina molemmat. Lapset viitsivät leikkiä niissä ehkä pari kertaa kesässä.