Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tänään päivä lastenklinikalla spiraa ottamassa, vissiin infektioastma. Lähettivät allergiatesteihin yksityiselle.
Kommentit (4)
kulje käsikädessä allergioitten kanssa, vaikka sekin on mahdollista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi olla yliherkkä jollekin aineelle olematta sille kuitenkin varsinaisesti allerginen. Infektioastma on nimenomaan tulehduksen aiheuttamaa astmaa, ei " oikeata" astmaa, joka on usein yhteydessä allergioihin.
Ei tarvitse olla allergiaa laisinkaan.
Alue: Aihe vapaa
Mutta allerginen voi tosiaan olla vaikka mille. Itse olen aina ollut allerginen siitepölylle ja elukoille, teininä tuli ruoka-allergiat ja nyt kolmekymppisenä on iskenut hajusteallegia.