Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään jolla on ollut vauvakuume, mutta sitten kun...

Vierailija
10.12.2006 |

täti on myöhässä, niin paniikki!!! iskee? Olin aina ajatellut, etten halua lapsia. Sitten tapasin mieheni ja biologinen kello kalkatti niin, etten jopa mä pystynyt sitä ohittaa :) Ihana lapsi 5v. on siitä tuloksena. Nyt tuli varmaan 40v. villitys pari vuotta etuajassa ja ajattelin, ett jos tulee niin on tullakseen yhden kierron aikana (mies hiukan kyl houkutteli). Nyt on siis täti myöhässä, testin tein eilen ja negaa näytti. Olin tosi helpottunut ja toisaalta pahoillani. Toisaalta toivon plussaa ja toisaalta päätin, ett käyn heti laittaa kierukan, jos ei ole tärpännyt. Olenko ainoa, joka ajattelee näin?! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja puolen vuoden kuluttua tärppäsi. Tajusin heti plussattuani, etten haluakaan lasta. No, mitäpä siinä enää pystyi tekemään, ei mitään. Ensimmäinen vuosi vauvan kanssa oli vaikea mutta nyt olen onnellinen, että tuo lapsi tuli meille...Mutta pidän kyllä nykyisin tiukasti kiinni ehkäisystä. Raskaus olisi minulle paha paikka.

Vierailija
2/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli vauvakuume syksyllä (meillä on 2 lasta) ja mies ei kuitenkaan lämmennyt. sitten 3kk myöhemmin kun mies kysyi että todellako haluat vielä sen yhden niin totesin että en taida nyt kuintenkaan haluta. ja nyt näyttää vahvasti siltä että tähän jäädään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu epävarmalta tuo vauva-asia, niin kannattaa kyllä mieluummin jättää väliin. Itse ajattelin aikoinani, että kyllä se vauva pitää tehdä ja jätin ehkäisyn pois toivoen, etten tulisi ikinä raskaaksi. On tosi kamalaa tulla raskaaksi jos ei ole kokenut minkäännäköistä vauvakuumetta ja pelkää koko asiaa. Itse elin aikamoisen helvetin, kun sain vauvan puolivahingossa.

Vierailija
4/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan toivon vielä toista lasta. Mutta nyt 3 keskenmenon jälkeen, en tiedä miten kestän raskausajan.

Pelottaa että tulen oikeasti raskaaksi ja sitten en pystykään luoda sidettä lapseen, koska pelkään niin helvitistä taas keskenmenoa. Sitten kun lapsi syntyy niin pelkään että hän kuolee silloin. Vaikka kaikki menisikin hyvin, niin pelkään että olen tässä ajan mittaan ladannut tähän lapseen liikaa odotuksia joita tämä lapsi ei sittenkään voi lunastaa.

Ja nyt en ole enää ollenkaan varma että halunko oikeasti lapsen ja onko vauvakuume vai haluanko jotain muuta jonka vaan luulen olevan vauvakuumetta.

Vierailija
5/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsi. Sitten tulin vuosikausien luomuehkäisystä huolimatta raskaaksi ja sain keskenmenon. Harmitti ja helpotti yhtä aikaa niin, etten oikein tiennyt miten päin olisi. Olimme juuri ajatelleet, että yksi lapsi riittää, ja nyt kaihertaa, että pitäisikö aloittaa toinen adoptioprosessi. Vai jatkaa samalla luomuehkäisylinjalla taas 7 vuotta, jos vaikka saisin toisenkin keskenmenon...

Vierailija
6/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä yksi lapsi. Sitten tulin vuosikausien luomuehkäisystä huolimatta raskaaksi ja sain keskenmenon. Harmitti ja helpotti yhtä aikaa niin, etten oikein tiennyt miten päin olisi. Olimme juuri ajatelleet, että yksi lapsi riittää, ja nyt kaihertaa, että pitäisikö aloittaa toinen adoptioprosessi. Vai jatkaa samalla luomuehkäisylinjalla taas 7 vuotta, jos vaikka saisin toisenkin keskenmenon...

Vierailija
7/7 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Se luomuehkäisijä.