Amber Heardin uusi leffa ja muutto Eurooppaan - mitä olet mieltä?
Amber Heard muutti Espanjaan viime vuotisen oikeudenkäynnin jälkeen. Taorminan elokuvafestivaaleilla julkaistiin leffa "In the Fire".
Minä luulen, että Euroopassa monet eivät seuranneet oikeudenkäyntiä ja vieläkin uskovat siihen, että Amber oli viaton uhri. Oikeudenkäynti ja todisteet puhuivat aivan eri kieltä.
Minua vähän ärsyttää, että sitten, kun on maine mennyt omalla mantereella, lähdetään Eurooppaan porskuttelemaan "aivan pokkana". Minulla ei ole aikomustakaan käyttää senttiäkään rahaa mihinkään elokuvaan, missä tämä nainen esiintyy.
Mitä te olette mieltä? Näkisitkö mieluummin Amberin ostavan paluulipun USA:han?
Ja toinen kysymys: katsoisitko Johnny Deppin leffoja?
Terveisin 60-vuotias naishenkilö :-)
Kommentit (26)
Käsittämätöntä, että häntä on sanottu " maailman kauneimmaksi" naiseksi. Minusta hän ei ole minkään näköinen. Kauniin vastakohta.
Jos tulevaisuudessa julkaistaan jokin kiinnostava leffa, jossa Amber näyttelee, katson sen kyllä. Sama koskee Deppiä. En katso, tai jätä katsomatta kummankaan takia, vaan katson, jos leffa kiinnostaa minua.
Juuri katselin "And Soon The Darkness" elokuvan, jossa Amber oli pääosassa ja tykkäsin kovasti.
Mielestäni kummassakin on vikaa, Amberissa ja Johnnyssa. Ehkä Amberissa enemmän, mutta siltikään en ymmärrä, miten Johnnyä niin paljon puolustellaan. Järkyttäviä olivat ne tekstaritkin, missä hän fantasioi Amberin tappamisesta.
Kenenkään muun ihmisen kohdalla tuollaista ei hyväksyttäisi, Johnny nyt vain sattuu olemaan kuuluisa näyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Hänen väitöksensä että Depp olisi hakannut häntä eivät ainoastaan olleet tekaistuja, mutta täysin toisinpäin. Heard hakkasi Deppiä, josta nauhoite kun Heard pilkkasi Deppiä ettei kukaan usko ja mitä väliä jos vähän lyö. Myös p a s k o i heidän yhteiseen sänkyyn ja syytti koiraan, joka oli chihu tai muu pieni rotu. Myös Heardin aikaisemmat suhteet match fyysiseen pahoinpitelyyn, josta lähestymiskielto uhrilta. Tästä viha.
Mulla jo nimen näkeminen tuo mieleen Deppin ottaman valokuvan pkasasta heidän sängyllä, huh!
Youtube/Tiktok tarjosivat paljon parodioita. The BeeShow'n TikTok + Youtube ovat mielestäni tosi hyvät ja sympaattiset ;- )
Bee Testimony:
https://www.youtube.com/shorts/O9FUYn4G_NM
Dog Testimony:
https://www.youtube.com/shorts/7Sq--vZoabw
Toistaiseksi ei ole tullut tarvetta mennä katsomaan kummankaan elokuvia. Ei AH:n eikä JD:n.
Uutta AH-rintamalta!
Amber Heard sanoo "in the Fire" -elokuvan mainosklippi:
- poika kysyy "What is your lie"
- Amber vastaa: "I'm a fraud".
Kohtalon ironiaa. Elokuvantekijät todellakin valitsivat mainospätkään parhaan palan!!!