Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastoinkäymiset aina kasaantuu?

Vierailija
29.06.2023 |

Tunnistatteko ilmiön? Kun asiat alkaa mennä pieleen, ne menee sitten kunnolla. Onko ilmiöön joku looginen selitys? Olinko vain parisuhteen päättymisen jälkeen niin hajamielinen että tuhosin vahingossa sekä parkettini että autoni?

Ei kahta ilman kolmatta. Toden totta. Todella masentava viikko.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes täällä tunnisteta ilmiötä :/ Olenko oikeasti ainut epäonninen. Sekin vielä.

2/4 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan johdonmukaista. Murheellisena ja stressaantuneena on huolimattomampi (koska ajatukset ovat niissä murheissa) ja silloin sattuu vahinkoja todennäköisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.

Isältäni kuoli neljän vuoden aikana kaksi tytärtä ja vaimo. Eli siis siskoni ja äitipuoleni. Siskot oli parikymppisenä molemmat. Vähän ennen tätä isän isä ja sisko kuolivat peräkkäin.

Tämän kaiken seurauksena aloin pelätä että minä ja sisarukseni menetämme isänkin, koska hän oli surun lisäksi masentunut ja itsetuhoinen.

Nyt tästä on jo muutama vuosi ja asiat alkaa olla paremmin

Vierailija
4/4 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutui äkillisesti työmatkalle, se pariviikkoinen oli aika kaoottinen. Mun syöpähoidoissa tuli hankala vaihe, lähinnä vapisin sohvan nurkassa. Mummuni joutui sairaalaan ja siirrettiin saman viikon aikana saattohoitoon ja menehtyi parin päivän päästä. Jouduin itse äkillisesti leikkaukseen, joka ei mennyt ihan niin kuin piti, tähystysleikkaus muuttui avoleikkaukseksi ja menetin reilusti verta. Kotiuduin leikkauksesta samana päivänä kuin mies tuli kotiin ja ehdimme yhdessä mummun hautajaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi