No niin, nyt mielensäpahoittajat yrittävät canceloida Finlaysonin
Ai miksikö? Koska heillä on tuote jossa on kuvituksena pesukarhu. Sekopäät ovat nyt keksineet että pesukarhut ovat n a t s i e n salainen symboli, sillä Junnila käytti eilen kravattia jossa on pesukarhu kuosi.
Tällaista tänään. Finlaysonin kuosi on nimeltään pesue.
Twitterissä ja laudalla on tästä lisätietoa.
Kommentit (24)
No mä ainakin aloin boikotoida Finlaysonia Tom of Finland -kuosien vuoksi. Kaikkea ei vain tarvitse sietää...
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin aloin boikotoida Finlaysonia Tom of Finland -kuosien vuoksi. Kaikkea ei vain tarvitse sietää...
Tilanne menee hankalaksi jos Finlaysonin mainoksissa alkaa hillumaan natsiunivormuun pukeutunut homo.
Legenda nassien pesukarhusta
Suurin osa Sveitsin pesukarhuista tulee Saksasta. Ne hylättiin sinne vuonna 1934 ja tarina "nassien pesukarhuista" alkoi.
Pesukarhut eivät olleet kotoisin Euroopasta, vaan ne tuotiin Pohjois-Amerikasta turkisten tuotantoa varten. Pienet metsästäjät löysivät tiensä Keski-Euroopan metsiin (viimeistään) vuodesta 1934 lähtien Saksasta. Pitkään jatkui legenda, jonka mukaan Hermann Göring itse käski vapauttaa eläimet, koska hän halusi metsästää niitä. Sen sanotaan olleen 12. huhtikuuta 1934, jolloin kaksi pesukarhuparia asetettiin uudelleen Edersee-joelle Pohjois-Hessenin osavaltioon.
.
Tarina nassien pesukarhuista ei siis ole täysin väärä, sillä ne asutettiin uudelleen Saksaan nassien aikakaudella; Hermann Göringillä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä heidän pelikiellonsa kanssa. Etenkin Englannin media on toistuvasti törmännyt tarinaan. Jopa Times kirjoitti "nassien pesukarhujen" hyökkäyksestä viininviljelyalueilla vuonna 2005 ja Daily Record julkaisi otsikon vuonna 2009 "Ad ol f H it ler ei voinut valloittaa Eurooppaa, mutta hänen nassipesukarhunsa ovat voineet".
https://www.lessentiel.lu/de/story/die-legende-vom-n a z i-waschbaer-530119731931
Jaaha, nyt napsahti Lidl boikottiin.