Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää kun yritin katsoa ikkunasta ulos ja naapuri juuri tuli kohdalle

Vierailija
29.06.2023 |

Kävin aikaisemmin takapihalla terassilla ja aurinko paistoi ja kävelin keittiöön ja ajattelin , että kurkkaan siitäkin ja avasin kaihtimet rivakasti niin naapuri käveli suoraan siitä ja näki minut ja ahdisti ja suljin äkkiä kaihtimet.

Nyt hävettää että tuo naapuri luulee että kyttäsin häntä ja ns jäin rysän päältä kiinni kun suljin ne niin nopeasti vaikka todellisuudessa vain pelästyin tuota naapuria.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin tuossa tilanteessa. Se tilanne tulee kummittelemaan päässäsi loppuelämäsi.

Sitäkin mietin hetken mutta uudessa asunnossa voisi tapahtua vielä jotain nolompaa ja olisi sinänsä typerää muuttaa jos tästä ei nyt isompaa juttua tule . Yleensä ei tule vaan se on mun pään sisällä ja ajattelen katastrofin mutta muut ei ajattele tai kerro sitä ainakaan mulle vaan esittää että kaikki on kuin ennenkin. Mutta kyllä aion ottaa puheeksi asian jos näen hänet nyt pihalla uudestaan ja pyydän anteeksi ja kerron tilanteen että en tosiaan häntä siinä kytännyt vaan olin vain tosi ahdistunut. Sekin ahdistaa vaan etukäteen tosi paljon mutta vielä nolompaa jos en sano mitään.

Me NYT heti selvittämään tilanne. Se mies kertoo sinusta juttuja muille, että mikä helkkarin kyttääjäsekopää siellä asuu.

toivottavasti ei, tota pelkään itsekin mutta en haluaisi ovelle mennä kuitenkaan niin odotan että näen pihalla niin saadaan puhuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla