Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostu ottamaan huonoa miestä

Vierailija
29.06.2023 |

Siksi olenkin ollut vuosia sinkkuna

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ihmetellyt sinkkuuttani. Ihmettelen itse sitä ihmettelyä kun vastaani ei vaan ole tullut vielä sopivaa. Ei voi mitään. Sinkkuna mennään edelleen.

Vierailija
22/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joskus etsii sukat jaloissa pyörittävää jännä miestä, mutta kiltit ja ujot miehet eivät tähän kykene. Sitten kun nämä naiset etsii tätä huumaa niin joutuvat valitsemaan huonoja miehiä jotka ei sitoudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida olla itsestäänselvyys. Aika monille se parisuhteessa oleminen tuntuu olevan niin pakkomielteinen asia, että mieluummin ollaan huonossa parisuhteessa onnettomana, kuin yksin ja edes kohtuullisen tyytyväisenä.

Vierailija
24/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut just haluaa sen huonon ja sopimattoman.

Onneks AP on muita fiksumpi.

No aika moni nainen (ja myös mies) jumittaa tällä hetkelläkin sen itselle epäsopivan eli huonon kumppanin kanssa.

Mutta oliko tämä kumppani ihan heti sopimaton vai tajusiko tämän vasta myöhemmin ja sitten vaan jämähti suhteeseen? 

Vierailija
25/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään järkeä olisikaan.

Vierailija
26/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika moni nainen (ja myös mies) jumittaa tällä hetkelläkin sen itselle epäsopivan eli huonon kumppanin kanssa.

Mutta oliko tämä kumppani ihan heti sopimaton vai tajusiko tämän vasta myöhemmin ja sitten vaan jämähti suhteeseen? 

Minä tajusin heti että oli sopimaton. Mutta samaa virhettä en ikinä tule tekemään. Ap

Vierailija
27/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tajusin heti että oli sopimaton. Mutta samaa virhettä en ikinä tule tekemään. Ap

Ja minkä takia sitten päädyit hänen kanssaan yhteen? 

Vierailija
28/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pyysi minua.

Vierailija
29/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomamatka pilalla -ketjun joidenkin kommentoijien mukaan sun täytyy ottaa eronnut lapsia saanut mies, jonka äitihahmoksi sinun pitää ryhtyä ja unohtaa omat tarpeesi. Et enää koskaan saa haaveilla kahdenkeskisestä parisuhdeajasta tai lomamatkasta kahden kesken miehen kanssa, et saa en juoda milloinkaan kuohuviiniä, etkä enää saa harrastaa seksiä. Sinun täytyy pyhittää elämäsi jonkun random vastaantulevan miehen lapsen hoitamiseen.

Vierailija
30/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän te naiset niitä miehiä oikein otatte? 😂

Vierailija
31/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän te naiset niitä miehiä oikein otatte? 😂

niin, pitää jaksaa istua jossain terassilla houkuttelevan näköisenä ja iskeä sitten kiinni jos mies vaikuttaa halukkaalta :D

Vierailija
32/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pyysi minua.

Ja sinä kiltisti tottelit vaikka tiesit ettei hän ole se oikea mies? 

Vierailija
33/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pyysi minua.

Ja sinä kiltisti tottelit vaikka tiesit ettei hän ole se oikea mies? 

Ikävä kyllä

Vierailija
34/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joskus etsii sukat jaloissa pyörittävää jännä miestä, mutta kiltit ja ujot miehet eivät tähän kykene. Sitten kun nämä naiset etsii tätä huumaa niin joutuvat valitsemaan huonoja miehiä jotka ei sitoudu.

Ikävä kyllä monet näistä sekopäisistä jännämiehistå sitoutuvat, eivätkä jätä rauhaan eron jälkeenkään vaan vainoavat loputtomiin. Alussa esittävät kilttiä ja kunnollista.

Vierailija
35/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Mielestäni miehen pitää aidosti olla kiinnostunut naisesta ja naisen oltava miehelle ykkönen elämässä ja toisinpäin tietysti. Pitää löytyä se joku juttu, mikä yhdistää. Vetovoima, kemia. Vähempään en tyydy. Ei ole ihan sama, kenen kanssa elämänsä jakaa.

Onko muuten tämä syynä siihen, miksi yllättävän moni fiksu, tavallisen hyvännäköinen ja normaali nainen jää (vasten tahtoaan) sinkuksi? Eli vastaavanlaiset - fiksut, tavallisen hyvännäköiset, ihan kunnolliset ja potentiaalisesti kiinnostavatkin miehet - eivät osoita itse kiinnostustaan?

Ei varmaan joka naiselle ole kovinkaan helppoa lähteä hieromaan tuttavuutta kiinnostavan oloisen tai näköisen miehen kanssa - jos sellaista edes kohtaa.

Ottavatko teihin ylipäätään usein kiinnostuneena kontaktia tavallisen fiksut, kivannäköiset ja kiinnostavan oloiset miehet kuinka usein??

Vai ovatko kaikki lähestyjät jotenkin ongelmaisia, creepyjä, sekopäitä?

Vierailija
36/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Mielestäni miehen pitää aidosti olla kiinnostunut naisesta ja naisen oltava miehelle ykkönen elämässä ja toisinpäin tietysti. Pitää löytyä se joku juttu, mikä yhdistää. Vetovoima, kemia. Vähempään en tyydy. Ei ole ihan sama, kenen kanssa elämänsä jakaa.

Onko muuten tämä syynä siihen, miksi yllättävän moni fiksu, tavallisen hyvännäköinen ja normaali nainen jää (vasten tahtoaan) sinkuksi? Eli vastaavanlaiset - fiksut, tavallisen hyvännäköiset, ihan kunnolliset ja potentiaalisesti kiinnostavatkin miehet - eivät osoita itse kiinnostustaan?

Ei varmaan joka naiselle ole kovinkaan helppoa lähteä hieromaan tuttavuutta kiinnostavan oloisen tai näköisen miehen kanssa - jos sellaista edes kohtaa.

Ottavatko teihin ylipäätään usein kiinnostuneena kontaktia tavallisen fiksut, kivannäköiset ja kiinnostavan oloiset miehet kuinka usein??

Vai ovatko kaikki lähestyjät jotenkin ongelmaisia, creepyjä, sekopäitä?

Hyvä pointti, oikeassa olet

Vierailija
37/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä olet yrittänyt etsiä hyviä miehiä? Ja mitä on paljastunut, etteivät ole olleet sellaisia?

Vierailija
38/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä olet yrittänyt etsiä hyviä miehiä? Ja mitä on paljastunut, etteivät ole olleet sellaisia?

Tinderistä etsin.

Vierailija
39/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä etsin.

No sieltä etsivät kaikki muutkin. Ja ne hyvät miehet katoavat sieltä muutamassa päivässä.

Vierailija
40/80 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä etsin.

No sieltä etsivät kaikki muutkin. Ja ne hyvät miehet katoavat sieltä muutamassa päivässä.

Ihmettelen kyllä miten en ole sieltä miestä löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi