Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkös missä aviopuolisosi oli pe-la välisenä yönä?

Vierailija
10.12.2006 |

Ja vielä pitkälle seuraavaan päivään?

Ai et?

No minun luonani. Meillä oli oikein hauskaa keskenämme ;))) Eikä muuten jää viimeiseen kertaan..

t. " kaveri"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että oli elämänsä surkein pano.

Vierailija
2/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt oot siellä yksin ja ihmettelet :) kyllä sitä voi panna vaikka reikää leivässä, mutta yhteistä kotia ei ihan kenen vaan kanssa viitsi perustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on tulossa siellä päässä, ennemmin tai myöhemmin. Ja vaikka ei oliskaan niin sekin sopii. Pääasia että saan loistavaa seksiä ja hyvää seuraa aina silloin tällöin ;)

Vierailija
4/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultiin samalla taksilla kotiinkin:)

Vierailija
5/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu..niinhän ne aina sanoo jättävänsä perheensä. Mutta ei koskaan jätä! Odottele sitä siellä kotona ihan rauhassa.... YKSIN

Vierailija
6/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sen kanssa enää jaksaiskaan. Ole hyvä vaan.

Meillä on 5 lasta, joten vihdoin minäkin saan vapaata kun lapset on teillä joka toinen viikonloppu ja miehen kesäloman.

Vierailija
7/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin erään toisen miehen luona saamassa hyvää seksiä. ota vaan, se hakkaa sua myöhemmin, hahahahaaaahhhhhhhaaaaaa

Vierailija
8/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelijana on joku yksinäinen, katkera ämmä, joka yrittää epätoivoisesti saada itselleen ukon. Ihan sama millaisen, kunhan vain miehen saa. Eikös tuosta jo kerro sekin, että joku k-pää pettäjä kelpaa.

Ai niin, mutta mieshän pettää tietty sitä vaimoaan, kun se vaimo on niin kamala ja ap taas niin ihana. Mistä hemmetistä näitä laholatvaisia, typeria naikkosia sikiää? Mies kusettaa kahta naista ja ap raukka kuvittelee olevansa jotain erikoista :D

Vierailija
9/9 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan