Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lohduttakaa, mulla on huomenna rintojen ultra ja mua pelottaa.
10.12.2006 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kävin näyttämässä terveydenhoitajalle, mutta kehotti menemään lääkäriin kuukautisten jälkeen, mutta en saanut koskaan aikaan - ehkä juuri sen takia, että kipu tulee ennen kuukautisia ja olen lopettanut imettämisen pari vuotta sitten. Siis olen ajatellut, että johtuu näistä hormonaalisista ja muista muutoksista. Niin kuin varmaan yleensä johtuukin. Eikös se niin ole, että syövät ei useinkaan ilmene kipuina, varsinkaan rinnoissa? No, en ehkä osannut yhtään lohduttaa, mutta todellakin, olet menossa tutkimuksiin hyvissä ajoin, ja kaikki on varmasti hyvin!!! Voimia!
Alue: Aihe vapaa
Varasin viime viikolla ajan yksityiseltä. Mulla on toisen rinnan ulkosyrjä välillä, yleensä ennen kuukautisia, tosi kipeä. Joskus se on vaan painon tunnetta, joskus joudun ottamaan särkylääkettä. Mä en ikäni puolesta pääse mammografiaan, kattovat ultran.
Tiedän, että se voi olla vaaraton hormonaalisista muutoksista johtuva särky, mutta miksi se on vaan toisessa rinnassa? Olen itkeä tihrustanu koko viikonlopun, ei tarvii kun ajatella meidän lapsia, niin itkettää...
Ukko ei taas ole virkannu asiaan juuri mitään. Pelottaa kait sitä vielä enemmän kuin mua. Meidän perheessä kun Syöpä sana on peikkojen peikko. Läheisiä mm. mieheni isä on kuollut syöpään. Olen kuin
kävelevä itkumuuri.