Mitä tehdä kun en voi sietää mieheni lapsuudenperhettä?
Kommentit (44)
Ei tarvitse tykätä - mutta voi sietää monia ihmisiä. Koskee myös itseä.
Yrität sopeutua tilanteeseen ja kestää sen: tapaamiset minimiin (miehes käyköön yksin heidän luonaan jne). Tai jos tilanne eskaloituu niin jätät miehen ja toivot että seuraavan lapsuuden perhe ei olisi samanlaisia.
Mies pitää valita paremmin.. noin se hetken huuma kostautuu.
Miten siedät lapsiasi, hehän ovat puoliksi tai enemmänkin miehesi suvun kaltaisia?
(Aikuiset sietää ja kestää erilaisia ihmisiä, jos olisit töissä, sietämättömän työkaverin kanssa joutuu viettämään enemmän aikaa kuin puolison suvun.)
Älä ole tekemisisssä. Eihän se sinun sukusi ole.
Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, miksi sinun tarvitsisi olla missään tekemisissä miehen lapsuuden perheen kanssa. En minä ainakaan ole missään yhteyksissä mieheni lapsuuden perheeseen, vaikka ihan tavallisia ihmisiä ovatkin, joista minulla ei ole pahaa sanottavaa.
Kieroile niin paljon kuin voit ja vieraannuta miehesi hänen suvustaan. T. Miehen sisko.
otat järjen käteen ja siedät sen mitä pitää sietää. Miehesi on heidän kanssaan kasvanut ja ihan ok tullut jos olet hänet huolinut.
Saat vaan sontaa niskaasi enemmän jos vain puolisosi on heidän kanssaan tekemisissä. Kyllä tollaiset huomaa
Nyt vaan kestohymy päälle, pulinat pussiin ja kestät asian ja opettelet sietämään. Mitään et saa aikaan tuolla "en voi sietää" asenteella. Voit myös miettiä keskenäsi, miksi et voi sietää ja kasvattaa itseäsi.
Vierailut vaan minimiin (toivottavasti miehesi ei ole sukurakas joka haluaa viettää aikaansa heidän kanssaan) ja koitat tulla toimeen. Kanattaisi kyllä muistaa, että aika usein perheen arvot ja tavat periytyvät lapsille, joistain oppii pois mutta joistain ei ja vanhemmiten ne saattavat sitten tulla näkyviin jos ei aiemmin. Poikkeuksiakin tietty on...
Vierailija kirjoitti:
Yrität sopeutua tilanteeseen ja kestää sen: tapaamiset minimiin (miehes käyköön yksin heidän luonaan jne). Tai jos tilanne eskaloituu niin jätät miehen ja toivot että seuraavan lapsuuden perhe ei olisi samanlaisia.
Mitähän ap tuumaisi, jos mies ottaisi saman kannan tämän sukulaisiin? Ai, teillä on X, Y, Z sukuhomma? Mee vaan yksin, ei mua kiinnosta, en halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap tuumaisi, jos mies ottaisi saman kannan tämän sukulaisiin? Ai, teillä on X, Y, Z sukuhomma? Mee vaan yksin, ei mua kiinnosta, en halua nähdä.
Naiset, naisten suvut ja äidit ovat täydellisiä, osa perhettä. Onko kuksan koskaan kuullut miehestä joka ei sietäisi vaimonsa perhettä ja anopin jatkuvia yökyläilyjä
Miten pärjäävät työelämässä jotka ei kestä miehensä sukua tai miehen lapsuudenkavereita?
Näitä työpaikkakiusaajia ja selän takana puhujia?
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäävät työelämässä jotka ei kestä miehensä sukua tai miehen lapsuudenkavereita?
Näitä työpaikkakiusaajia ja selän takana puhujia?
Hyvin. Työelämässä tehdään työpäivä ja mennään kotiin. Ei ne työkaverit tunge yksityiselämään.
Ja työpaikkaahan voi vaihtaa.
En minäkään pidä mieheni suvusta, mutta ei tarvitse olla paljon tekemisissä, koska mieheni on aikuinen ja näkee vanhempiaan sangen harvoin. Eri mittaluokan ongelma olisi, jos mies olisi yhä kiinni lapsuudenperheessään ja siellä pitäisi viettää joulut ja juhannukset.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko miehen sitten olla vaimon suvun kanssa tekemisissä? Eihän se ole miehen suku. (vähän veikkaan, että tämä ei käy päinsä, vaan pitää juosta kaikki vaimon puolen kissanristijäiset läpi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko miehen sitten olla vaimon suvun kanssa tekemisissä? Eihän se ole miehen suku. (vähän veikkaan, että tämä ei käy päinsä, vaan pitää juosta kaikki vaimon puolen kissanristijäiset läpi)
Ei tarvitse.
No et tapaa heitä. Minä tapasin nyt jo ex-appivanhemmat vain kerran vuodessa. Eksä kävi yksin heitä tapaamassa ja minä vaan sen kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, naisten suvut ja äidit ovat täydellisiä, osa perhettä. Onko kuksan koskaan kuullut miehestä joka ei sietäisi vaimonsa perhettä ja anopin jatkuvia yökyläilyjä
Mitä ihme yökyläilyitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla. Mieluummin lähden yksin vanhempieni luokse.
Et tapaa heitä kuin vain pakkotilanteissa.