Vanhemmat ei hyväksy poikaystävää
Mä tarvitsen tosi paljon apua, koska mun vanhemmat ei hyväksy mun poikaystävää, ja mua nyt vaan ärsyttää ihan hirveesti.
Mä tapasin mun miehen, ku olin 21 ja hän 43. Ollaan nyt siis kuitenkin oltu yhessä jo vuosi ja mun vanhemmat ei vieläkään hyväksy suhdetta. Me jotenki klikkattiin heti alusta asti, ja tää mies tuntuu ihan mahtavalta. Mutta mun vanhempien mielestä tää on jotenkin ihan karseeta.
Ne sanoo, et tää mies on liian vanha mulle ja et se ei voi olla oikeesti kiinnostunu musta, koska niinku, mitä se nyt tollasesta nuoresta muijasta haluis? En mä tajuu, miks ne ajattelee noin. Ne tuntuu ihan varmoilta, et tää mies on vaa huijari tai joku, joka yrittää hyödyntää mua. Ne ei myöskään tykännyt, kun lopetin ammattikorkean ja ne jotenkin luulee sen johtuvan mun miehestä. Olisin siis joka tapauksessa jäänyt pois koulusta, koska toi ala ei ollut mun juttu. Mies vaan tuki mua päätöksessä. Tätä vanhemmat ei kuitenkaan jostain syystä usko.
Mitä mä siis voisin tehä? Me sovitaan oikeasti tosi hyvin toisillemme, eikä mun miesystävä ole katoamassa mihinkään.
Kommentit (25)
kyllä sääkin tiiät teijän valtavan ikäeron. ku alkaa lapsien tekeminen kiinnostaan 10v päästä niin se on jo lähemmäs 50. ja kuuskymppissenäkö se pelaa jalkapalloo muksunkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap lopetti opiskelun? Mitä aiot elämälläsi tehdä muuta kuin olla keski-ikäisen miehen heila?
Toi ala, jota opiskelin ei vaan sopinut mulle. Mulla on pohjalla lukio, joten meinaan kyllä jonnekin palata opiskelemaan. Ennen kun tapasin miehen, niin mietin eri juttuja mitä voisin kokeilla, mutta tarkoitus oli jollakin tavalla vaihtaa alaa. Harkitsin ulkomaille vaihtoon lähtöä, mutta sen jätin sitten kun kunnolla alettiin seurustelemaan. Miehen kanssa juteltiin siitä, että se olisi ollut aika lailla rahan haaskausta, jos en ole kiinnostunut alasta. Mies oli kuulemma aatellut, että lähtee kyllä mukaan ulkomaille, jos haluun lähteä. Päädyin kuitenkin ottamaan taukoa opiskeluista.
Saan siis jatkaa mun kesätyössä nyt kesän jälkeenkin, joten silleen ei ole kiirettä päättää.
Oon tän monesti selittänyt vanhemmille, ettei mies vaikuttanut mun päätökseen opiskelusta, mut ne ei jotenkin vaan usko.
Miksi roikut vanhempien mielipiteessä edelleen. Voit elää jo omaa elämääsi.
Trollin huomaa usein oikeista välimerkeistä ja lauseiden jaksotuksesta, mutta samalla tyhmän tarinan lisäksi yrittävät aina tehdä "aloittajasta" jotenkin idioottimaisemman ja "nuoremman oloisen" puhekielellä, jota harvempi koskaan oikeasti noin kirjoittaa osaten vielä oikeat pilkut. Tämä oli jo tosi huono yritys, jollain varmaan työttömänä liikaa aikaa ja tylsää, jos näitä on aikaa tänne tehtailla ja yrittää saada isompaa keskustelua aikaan. Huono.