Onko normaalia jos miehenä näkee anoppinsa alasti?
Olen siis ollut vuoden nyt tyttöystävän kanssa ja ensimmäistä kertaa ollaan yhdessä hänem vanhempien kanssa mökillä. Meitä on vain neljä ja luulin että oltaisiin saunottu pariskunnittain mutta mentiinkin kaikki yhtäaikaa joka oli heidän mukaan ajan säästämiseksi
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
On normaalia jos jää pelkästään silmäkontaktiksi.
Kaikilla ei jää pelkästään katseen tasolle. Kymmenet kerrat tuli anopin kanssa "jumpattua" aikoinaan. Tosin vasta sen jälkeen kun olin eronnut naisystävästäni, eli hänen lapsestaan. Anoppikin oli ollut sinkku jo muutaman vuoden.
No ei ole normaalia. Tuo on outoa.
Mä nuorempana tapailin miestä, joka saunoi äitinsä kanssa. Jotenkin koin tuon niin outona ja etovana asiana, että en enää tuntenut vetoa mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On normaalia ja kimppakivahan näihin kuuluu yleensä myös.
Ei kuulu.
Kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä. Todennäköisesti sokeutuisin välittömästi jos näkisin anopin alasti.
Meillä anoppi on kaunis ja Tommi. Vaimo liiankin "kurvikas" eikä tosiaankaan mitään silmänruokaa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorempana tapailin miestä, joka saunoi äitinsä kanssa. Jotenkin koin tuon niin outona ja etovana asiana, että en enää tuntenut vetoa mieheen.
ja mitä pahaa oman äitinsä kanssa saunomisessa on vain sen takia että on mies? jos on nainen sitten on ihan ok käydä äidin kaa saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei helvetissä. Todennäköisesti sokeutuisin välittömästi jos näkisin anopin alasti.
Meillä anoppi on kaunis ja Tommi. Vaimo liiankin "kurvikas" eikä tosiaankaan mitään silmänruokaa.
M30
Tommi eikä Tommi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Tommi eikä Tommi 😂
Tommi-anoppi, nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorempana tapailin miestä, joka saunoi äitinsä kanssa. Jotenkin koin tuon niin outona ja etovana asiana, että en enää tuntenut vetoa mieheen.ja mitä pahaa oman äitinsä kanssa saunomisessa on vain sen takia että on mies? jos on nainen sitten on ihan ok käydä äidin kaa saunassa.
Aikamoinen mammanpoika, jos täytyy saunoakin yhdessä. Hyi hitto! Ja todellakin vaikuttaa mitä sukupuolta on. Ihan turha yrittää häivyttää sukupuolia, vaikka se nykyään trendikästä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Tommi eikä Tommi 😂
Tommi-anoppi, nykyaikaa.
Jos saisin kutsun saunomaan Tommi-anopin kanssa, niin kohteliaasti kieltäytyisin. :D
Vaikka nykyään on niin muodikasta olla joku hieno välimalli miehestä ja naisesta, niin fakta on se, että biologinen sukupuoli on se, joka merkitsee.
Mökkioloissa on ihan normaalia käydä alasti saunassa ja uimassa. Tosin normaalia on myös käyttää uima-asuja. Molemmat on ihan täysin tavanomaisia käytäntöjä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Ikävä että oot naisen kanssa joka ei silmää mielytä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorempana tapailin miestä, joka saunoi äitinsä kanssa. Jotenkin koin tuon niin outona ja etovana asiana, että en enää tuntenut vetoa mieheen.ja mitä pahaa oman äitinsä kanssa saunomisessa on vain sen takia että on mies? jos on nainen sitten on ihan ok käydä äidin kaa saunassa.
Aikamoinen mammanpoika, jos täytyy saunoakin yhdessä. Hyi hitto! Ja todellakin vaikuttaa mitä sukupuolta on. Ihan turha yrittää häivyttää sukupuolia, vaikka se nykyään trendikästä onkin.
no joo mutta nyt on kyse omasta äidistä eikä satunnaisesta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität?
Ei todellakaan ole normaalia.