Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työn hakeminen ollut pakollista aina

Työtön--
28.06.2023 |

Mikä vittua siinä on niin vaikea ymmärtää. Silti työpaikat ei ole lisääntyneet ja vuonna 1990 oli työttömiä 500000 ja nyt vuonna 2023 on työttömiä 500000. Sen sijaan pakko orjatyöpaikkoja on ja niissä työttömät ahertaa ilman palkkaa yritysten ja yhdistysten hyväksi vaikka eivät koskaan tule saamaan sieltä työpaikkaa, ei kiitosta eikä arvostusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakeminen on pakollista mutta työnteko ei.

Vierailija
2/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli enemmän ahdistusta ja sellaista, kun määrätylle työnantajalle piti soittaa. Postia pelättiin, että jos siellä on työpaikkaehdotus ja ovikelloa pelättiin, että jos siellä on tv-lupatarkastaja. Aina sai pelätä. Nyt on helppoa, kun saa itse valita mihin hakemuksia spämmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä päättää kenet palkkaa eikä hallitus tai työkkäri siihe voi vaikuttaa.

Vierailija
4/4 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä vastaan ap:tä, mutta olen nähnyt ja sivusta seurannut arvostusta ja kiitosta. Valitettavasti se ei näy palkassa, mutta henkilökohtaisestikin arvostusta ja kiitosta olen saanut. Eikä minusta töiden tekeminen ole vastenmielistä palkattakaan, mutta jotenkin oudosti se tuntuu väärältä, että toiselle maksetaan siitä, mistä minä saan vain työttömyyskorvauksen ja 9 €/päivä kulku ja ruokailukustannuksia, joista kumpaakaan tuo ala-arvoinen summa ei kustanna täysin.

Tuntekaa nyt kuitenkin ylemmyyttä te palkan "saajat!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan