Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kirjoitatte täällä.

Vierailija
10.12.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivat erilaisissa tilanteissa. Olette minua nuorempia ja se kyllä vähän harmittaa. Kumminkin täällä tapaa hyvin erilaisia ihmisiä ja se kiehtoo. Hyviä neuvoja olen myös saanut.

Vierailija
2/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä täältä on saanut ihan tietoakin. Ja olen jopa saanut ystävän tältä palstalta. Asuu naapurikunnassa ja yhteiset kokemukset yhdistivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa ennen virallisia tietolähteitä uutinen täällä.

Myöskin tietomäärä suunnaton, esim. jos haen jotain erikoisempaa, joku mamma tietää missä putiikki on.

Vierailija
4/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harvemmin siihen tarkoitukseen kuitenkaan palstaa käytän.

Minä olen huomannut, että suurinta iloa minulle antaa se, kun pääsen antamaan kysyjälle neuvoja sellaisesta aiheesta, josta minulla on jotain oikeaa tietoa. Esim. ammattiini liittyviä kysymyksiä on täällä viikoittain. Työelämässä ollessani totuin siihen, että tiedoillani ja taidoillani oli käyttöä. Ja nyt kotiäitinä tarvitsen aivan eri taitoja, mutta silti en haluaisi pitää työelämätaitojani aivan tyhjän panttina.

Vierailija
5/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen täältä lukenut paljon uutisia ennen muita tiedotusvälineitä..

Vierailija
6/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään muulla palstalla ei liiku näin paljon erilaisia naisia. Täällä voi puhua politiikkaa, parantaa maailmaa, juoruta, kysyä neuvoa. Ja vieläpä anonyymisti. AV on maailman paras paikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä