Vihreät esittää epäluottamusta elinkeinoministeri Junnilalle epäiltyjen n*tsisympatioiden takia
Olen Perusuomalaisten äänestäjä ja mielestäni epäluottamuksen esittäminen on ihan paikallaan. En todellakaan hyväksy että näiden epämääräisten piirien kannatusta haetaan, vaaleja silmällä pitäen.
Kommentit (437)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Ahon vahvat yhteydet Suomen Sisu -järjestöön vähintään yhtä arvelluttavia.
Hui mikä järjestö Wikipedian mukaan:
Suomen Sisun mukaan kansallismielisyys on aate, jonka mukaan jokaisen kansan ja kulttuurin olemassaolo on itseisarvo ja maailmanlaajuinen kulttuurinen monimuotoisuus säilyttämisen arvoista. Järjestön mukaan tästä seuraa se, että kansallismieliset kannattavat kansallisvaltioiden itsenäisyyttä suhteessa ylikansallisiin järjestöihin
Sivusta ... mikä tässä on pahaa? Juuri tuota toteuttaa jokainen valtio maailmassa. Kuten esimerkiksi jokainen EU:n jäsenvaltio.
Esimerkiksi júútalaisten kaasuttamista ei kuitenkaan toteuta jokainen valtio.
Lainaamassasi tekstissä ei sanottu sanaakaan mistään tuollaisesta. Eikä nopealla googlauksella puhu kyseinen järjestökään.
Lopeta se kannabiksen polttelu vähäksi aikaa, sulla alkaa noi hallusinaatiot mennä aika hurjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon vihernörtin mielestä kai nasse, kun en halua yhtään enempää islamisteja Suomeen, ja nämä haluan palautettaviksi kotiinsa joita täällä jo on.
En oo äänestänyt persuja enkä vihreitä, että öyhöttäkää rauhassa keskenänne.Haluaisin vain tietää nassen määritelmän teiltä jotka tätä hassunhupaisaa sanaa käyttää?
En kuulu kyselysi kohderyhmään koska en tuota typerää sanaa käytä, mutta vaikuttaa siltä, että määritelmään sopii kuka tahansa joka ei halua jakaa verorahoja holtittomasti tuota sanaa käyttäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi äärisuvaitsevat vieläkään ymmärrä, mitä demokratia tarkoittaa. Kaikkien ei tarvitse ajatella samanlailla, siksihän meillä on tämä eduskuntajärjestelmä ja hallitus.
Tämmöinen että yritetään kieltää joku ajattelu, vain lisää radikalisoitumista ja ääriliikkeitä. Kyllä pitää hyväksyä tonnekin erilaisia ihmisiä. Nytkin eduskunnasta löytyy vaikka kuinka hörhöjä tyyppejä, jotka tavallisen ihmisen mielestä kuuluisivat hoitoon, mutta kun edustavat hyväksyttyä hörhöajattelua, kukaan ei valita.
He haluavat kontrolloida patologisesti sitä mitä saa sanoa. Onneksi uusi hallitus on sananvapausmyönteinen ja tiedemyönteinen. Pahimmat vassarihörhöt haluavat että kaikkien muiden pitäisi elää heidän mukaista ns omannäköistä elämää mikä perustuu muiden ihmisten hyväksikäytölle ja loukkaamiselle.
Tuollaiset ovat oikeasti epävakaita narsisteja jotka elävät huomiosta. Ihmiskuoria vailla tervettä ydintä. Vaarallisia henkisesti lapsilleen.
Uusi hallitus voisi vähän pöyhiä lastensuojelulakia että lapsiamme voidaan suojata tuollaisilta.
Pöyhiminen pitää aloitta myös kouluistamme. Normaalit, terveet arvot keskiöön. Epärehellisyys ja valheellisuus tulee tuoda selvästi tuomittavaksi käytökseksi sen kaikissa ilmentymissään. On opetettava että sellaista ei tarvitse hyväksyä eikä sellainen ihminen ole normaalien ihmisten mukainen.
Alapeukuttaja siis kannattaa epärehellisyyttä ja valhellisuutta. Huhhuh.
Vasemmistolla ei olisi yhtään äänestäjää jos ne ei saisi valehdella. Niillä ei nimittäin ole yhtään tekoa kansan hyväksi sitten noin 60-luvun alkupuolen ja silloinkin asioita tehtiin vain koska niihin oli varaa.
Ja nykyvasemmiston aktiivit, toisin kuin ennen, eivät tee mitää Suomen eduksi olevaa työtä. Räksyttävät yksinään somessa tyhjyyttään kumisevia tarinoitaan.
Ennen oli toista. Esimerkiksi aseteollisuudessa. Siellä oli rehellisiä vasemmistolaisia töissä. Nykypäivänä vasemmistoaktiivit suoltavat valheita päivästä toiseen eläkseen.
Niin. Kumpi onkaan parempi vanhempi lapsille. Rehellinen työhön uskova perheensä eteen työtä tekevä vai valheellinen, epärehellinen eri elämänalueilla työtä vieroksuva. Siinäpä monelle pohdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se änkyröinti sitten alkoi. Ja jatkuu seuraaviin vaaleihin asti. Esim. Arhinmäen perseilystä sitten ei kukaan tee mitään epäluottamuskysymystä. Puhumattakaan mitä muuta epämääräistä saataisi kaiveltua jokaisen vihreän taustoilta.
Arhinmäki ei ole ministeri, hänen luottamuksestaan päättää kaupungin valtuusto ei eduskunta. Ja kuten saimme havaita viimeistään viime hallituskaudella, niin opposition tehtävänä on änkyröidä ja kyseenalaistaa istuva hallitus.
Opposition tehtävänä ei ole änkyröidä vaan haastaa hallituksen tärkeitä poliittisia päätöksiä ja esittää niille vaihtoehtoja. Tämä oppositio voisi vaikkapa esitellä oman vaihtoehtonsa sille, miten Suomen valtion velkaantuminen saadaan kuriin. Mutta ei, Vihreät eivät kykene mihinkään tuollaiseen älykkääseen aikuiseen toimintaan vaan pelkästään somemökään.
Yhtä älykkääseen kuin persut bensanhintoineen aluevaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se totta että tyyppi on äärioikeistolainen ja symppaa nattseja. Ihan turha sumuttaa sitä millään vitsillä tai vastaavaa. En tajua miksi persut sallii tällaisen ja valitsee tuollaisen ministeriksi.
Tietenkin äärivasemmistolaisesta kaikki muut ovat äärioikeistolaisia :) Äärioikeistolaiseksi voidaan leimata ihan kuka tahansa ja sitten hoetaan sitä n''tsia. Ettekö itse tajua kuinka pellejä olette?
En ymmärrä mitä sössötät. Tyyppi on natttsisymppari ja ihannoi sitä meininkiä. Olen itse persu enkä pidä tästä.
Junnila demokraattisesti valittu. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se totta että tyyppi on äärioikeistolainen ja symppaa nattseja. Ihan turha sumuttaa sitä millään vitsillä tai vastaavaa. En tajua miksi persut sallii tällaisen ja valitsee tuollaisen ministeriksi.
Tietenkin äärivasemmistolaisesta kaikki muut ovat äärioikeistolaisia :) Äärioikeistolaiseksi voidaan leimata ihan kuka tahansa ja sitten hoetaan sitä n''tsia. Ettekö itse tajua kuinka pellejä olette?
En ymmärrä mitä sössötät. Tyyppi on natttsisymppari ja ihannoi sitä meininkiä. Olen itse persu enkä pidä tästä.
Sama juttu. En pidä minäkään, vaikka persuja äänestin. Puolueessa on pimeitä voimia, jotka ei ole hyvästä. Tuskin demaritkaan tykkäisi jos siellä joku Josif Stalinia fanittava ja sillä mehusteleva tyyppi olisi. Tällaisia ei pitäisi politiikassa olla, tai sitten on perustettava se oma puolue. Persut ei ole mikään nattseja fanittavien koti, ainakaan pitäisi olla. On se nyt kumma kun ihmiset lähtee kaikkeen paskaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nassukat äänestää nassukkaa. PS on ääärioikestolainen kanssallisosialti puolue joka ajaa suomea uudeksi DDR:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikit pelaavat tapansa mukaan venäjän pussiin. Fasisteja siellä ja fasisteja täällä, joka paikassa paitsi punaviherfasistien omassa fanaatikkoleirissä.
Naapurissa ollaan tyytyväisiä kuin tietty porukka yrittää parhaansamukaan jakaa kansaa tappelemaan keskenään.
Minunkin mielestä Orpon hallitusohjelma on hyvin eriarvoistava ja kahtiajakava.
Ei ole. Hallitusohjelma perustuu vahvaan ja välittävään Suomeen. Se vaatii tuottavaa työntekoa.
Miten tyhmä voit olla. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nassukat äänestää nassukkaa. PS on ääärioikestolainen kanssallisosialti puolue joka ajaa suomea uudeksi DDR:ksi.
Mitä ihmettä selität, DDR oli kommunistinen Neuvostoliiton jatke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikkia ei tarvitse miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston apulaispormestari Arhinmäki meni vandalisoimaan oman kaupunkinsa infraa. Kaksi entistä Vihreiden kansanedustajaa, Satu Hassi ja Rosa Meriläinen menivät kehumaan graffiteja hienoiksi. Kyllä nyt pitää Vihreille saada epäluottamuslause tästä Arhinmäen rikoksesta ja häntä kehuneista vihreistä.
Sitä varten piti kaivaa esille Junnilan vuosia vanha läppä, että saadaan pois huomio Arhinmäestä.
Ei ihme, että Helsinki on muuttotappiokaupunki, kun moiset hörhöt sitä "johtavat".
Onko tältä Arhinmäeltä kysytty, aikooko se ehkä erota?
Pitävätkö Junnilaa vastustavat persut edelleen hallitusohjelmasta, jossa varakkaiden veroale rahoitetaan sosiaaliturvaleikkauksilla ja työntekijän asemaa pyritään heikentämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikit pelaavat tapansa mukaan venäjän pussiin. Fasisteja siellä ja fasisteja täällä, joka paikassa paitsi punaviherfasistien omassa fanaatikkoleirissä.
Naapurissa ollaan tyytyväisiä kuin tietty porukka yrittää parhaansamukaan jakaa kansaa tappelemaan keskenään.
Minunkin mielestä Orpon hallitusohjelma on hyvin eriarvoistava ja kahtiajakava.
Ei ole. Hallitusohjelma perustuu vahvaan ja välittävään Suomeen. Se vaatii tuottavaa työntekoa.
Miten tyhmä voit olla. 🙄
Niin. Miten tyhmiä olivat edellisen hallituksen fanit joukkopsykoosissaan. Koska iloa ja valoa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston apulaispormestari Arhinmäki meni vandalisoimaan oman kaupunkinsa infraa. Kaksi entistä Vihreiden kansanedustajaa, Satu Hassi ja Rosa Meriläinen menivät kehumaan graffiteja hienoiksi. Kyllä nyt pitää Vihreille saada epäluottamuslause tästä Arhinmäen rikoksesta ja häntä kehuneista vihreistä.
Sitä varten piti kaivaa esille Junnilan vuosia vanha läppä, että saadaan pois huomio Arhinmäestä.
Ei ihme, että Helsinki on muuttotappiokaupunki, kun moiset hörhöt sitä "johtavat".
Onko tältä Arhinmäeltä kysytty, aikooko se ehkä erota?
Ei aio. Tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. En pidä minäkään, vaikka persuja äänestin. Puolueessa on pimeitä voimia, jotka ei ole hyvästä. Tuskin demaritkaan tykkäisi jos siellä joku Josif Stalinia fanittava ja sillä mehusteleva tyyppi olisi. Tällaisia ei pitäisi politiikassa olla, tai sitten on perustettava se oma puolue. Persut ei ole mikään nattseja fanittavien koti, ainakaan pitäisi olla. On se nyt kumma kun ihmiset lähtee kaikkeen paskaan mukaan.
Vasemmistoliitossa on Anna Kontula, joka on avoimesti ja ylpeästi kommunisti oman kertomansa mukaan. Pahempaahan tuo on kuin jotkut typerät vitsit.
Junnila ei tunnu tarpeeksi älykkäältä ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten AH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitossa on Anna Kontula, joka on avoimesti ja ylpeästi kommunisti oman kertomansa mukaan. Pahempaahan tuo on kuin jotkut typerät vitsit.
Nasseiluun verrattuna kommunismi on kyllä ihan jees. Lähinnä siinä puututaan omistuksiin, ei ihmisiin. Stalin on ihan eri juttu.
Opposition tehtävänä ei ole änkyröidä vaan haastaa hallituksen tärkeitä poliittisia päätöksiä ja esittää niille vaihtoehtoja. Tämä oppositio voisi vaikkapa esitellä oman vaihtoehtonsa sille, miten Suomen valtion velkaantuminen saadaan kuriin. Mutta ei, Vihreät eivät kykene mihinkään tuollaiseen älykkääseen aikuiseen toimintaan vaan pelkästään somemökään.