Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetteletkö, jos häissä ei ole ketään morsiammen sisaruksia vaikka tiedät että sisaruksia on?

Vierailija
27.06.2023 |

Tuleeko kysymysmerkkiä, jos jossakin kaverin häissä johon menet kutsuttuna, ei ole morsiammen puolelta yhtään sisarusta paikalla vaikka tiedät, että näitä sisaruksia morsiammella on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpari saa kutsua kenet haluaa, ei sinne kaikkia tarvi pyytää. Itse asiassa toivon, etteivät kutsu minuakaan.

Vierailija
2/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän itsekin miten haasteellisia sisaruussuhteet voi olla. Esim toisen siskon mies vetää aina sellaiset perseet ettei heitä viitsi mihinkään kutsua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Hääpari päättää, keitä haluaa paikalle ja voihan olla, että joku sisarus on vaikka estynyt sairastumisen tms. vuoksi.

Mulla on yksi sisarus, olen nähnyt viimeksi joskus viisi tai kuusi vuotta sitten. Pari tekstaria ollaan vaihdettu sen jälkeen, en todennäköisesti kutsuisi häihinkään jos olisin menossa naimisiin. Ihan hyvät välit meillä on, mutta ei kaikki ole perhekeskeisiä.

Vierailija
4/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MORSIAMEN!

Vierailija
5/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kysymyksiä herättäis. Se ei tarkoita että niitä menis ääneen kysymään

Vierailija
6/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele. Vaikea keksiä mitään tylsempää asiaa kuin muiden ihmisten olemisten ja tekemisten miettiminen.

Vierailija
7/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan?

Vierailija
8/8 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli jo ennen lasta...no, vähän vaativa. Lasten saaminen pahensi asiat siihen pisteeseen ettei hän saanut kutsua meidän häihin, mutta ilmestyi silti paikalle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi