Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun varatuista ja vanhemmista Naisista

Vierailija
27.06.2023 |

En tiedä miks mutta kiihotun varatuista naisista samoin kuin itseäni 20v vahemmista naista olen molemmille aina kalu kovana ja valmiina seksiin voi kun nämä aina tietäisi sen et munaa olisi tarjolla ja heti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielessä substantiivit kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, toisin kuin vaikkapa saksassa.

Vierailija
2/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta sen lisäksi kiihotun myös nuoremmista naimattomista. En koe asiaa ongelmana vaan rikkautena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kielessä substantiivit kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, toisin kuin vaikkapa saksassa.

Sanoma tuli kaikesta huolimatta selkeästi esille.

Vierailija
4/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut asian kanssa. Mullekin monet tosi nuoret ehdotellut. Oon pari kokeillutkin mutta no ne oli hätäisiä ja homma nopeasti ohi. Lisää ois tarjolla mutta harmittavan kaukana ovat. Oispa ihanaa kun oisi sellanen nuori jaksava mies suunnilleen lähellä ja voisi nähä tälläistä kiihkeää puutteessa pidettyä naista säännöllisesti seksin merkeissä.

Vierailija
5/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkään varatut P paikalle tiellä 725 varmasti saatte munaa joka reikään.siellä varattuja siitetään 24/7 urakalla koko kesän.

Vierailija
6/6 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pano parkkis,viime torstaina Sain niìiin Isoa kyseisellä paikalla,että paikat oli loppuillan aivan amoĺla.oli ihanaa olla niin täynnä.kiitos tero T:N51