Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde jossa minä en ole koskaan tärkeä/ykkössijalla.

Vierailija
27.06.2023 |

Puolisolla työt, luottamustehtävät, harrastukset, kaverit meni aina edelle.
Pikkuhiljaa aloin tehdä samoin. Jos minulla oli sovittuna joku juttu, en perunut sitä sen takia että hänellä olisi sattunut olemaan minulle aikaa.
Nyt ollaan tilanteessa jossa mietin avioeroa kaikkien mielestä niin mukavasta miehestä. Tää on varmaan se klassinen "me kasvettiin erilleen".

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa suhteessa aikanani muutaman kuukauden. Se riitti. Kun aloin mennä omia menojani kyselemättä mieheltä hänen suunnitelmistaan, hän perui omat suunnitelmansa ja syyllisti että nyt hänellä juuri olisi minulle aikaa, missäs sitä luurataan.

Vierailija
2/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kivuttoman eron alku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, jos puoliso on kaikessa priorisoinnissa aina viimeisellä varasijalla, on aika joko hyväksyä se, että eletään kämppiselämää tai sitten erota.

Eikä kämppiselämässä sinällään mitään pahaa ole, jos se sopii kummankin elämäntilanteeseen.

Vierailija
4/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lastenlapset ovat etusijalla, mä teen niille ruokaa, eli olen vain piika ja lastenvahti. Pitäiskö lähteä? Mun tarpeet jäävät toissijaiseksi.

Vierailija
5/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lastenlapset ovat etusijalla, mä teen niille ruokaa, eli olen vain piika ja lastenvahti. Pitäiskö lähteä? Mun tarpeet jäävät toissijaiseksi.

Miksi suostut piiaksi ja lastenvahdiksi?

Vierailija
6/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksälle lapsuudenperhe oli kaikki kaikessa, notkui vanhempiensa luona päivittäin ja kertoi usein kuinka niin rakastaa siskoaan. Minua ei sanonut rakastavansa kertaakaan.

Vierailija
7/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisten logiikkaa siinä, että miksi jotkut (miehet lähinnä) tuntuu ajattelevan, että siihen suhteeseen panostetaan vähemmän ja vähemmän mitä kauemmin se kestää.

Sitten nämä samat tyypit heti erottuaan on valmiit viemään deittinsä vaikka minne, laittamaan niille ruokaa (vaikka eivät olisi koskaan tehneet ex-puolisolleen), lähtemään hotellilomille ja vaikka mitä muuta. Tämä vaihe kestää taas sen muutaman kuukauden - max. vuoden kunnes ollaan taas siinä tilanteessa, että miehen huomio siirtyy kavereihin ja siihen "omaan" elämään, jolloin kumppanin seura ei olekaan enää kiinnostavaa.

Vierailija
8/17 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollaisessa suhteessa aikanani muutaman kuukauden. Se riitti. Kun aloin mennä omia menojani kyselemättä mieheltä hänen suunnitelmistaan, hän perui omat suunnitelmansa ja syyllisti että nyt hänellä juuri olisi minulle aikaa, missäs sitä luurataan.

No tämä. Minua myös syyllistetään että olen aina menossa. Hmm... 

Vierailija
9/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihmisten logiikkaa siinä, että miksi jotkut (miehet lähinnä) tuntuu ajattelevan, että siihen suhteeseen panostetaan vähemmän ja vähemmän mitä kauemmin se kestää.

Sitten nämä samat tyypit heti erottuaan on valmiit viemään deittinsä vaikka minne, laittamaan niille ruokaa (vaikka eivät olisi koskaan tehneet ex-puolisolleen), lähtemään hotellilomille ja vaikka mitä muuta. Tämä vaihe kestää taas sen muutaman kuukauden - max. vuoden kunnes ollaan taas siinä tilanteessa, että miehen huomio siirtyy kavereihin ja siihen "omaan" elämään, jolloin kumppanin seura ei olekaan enää kiinnostavaa.

Saman olen havainnut.

Itse olen suht tuoreessa parisuhteessa, jossa tämä taas kerran käynyt.

Olin sen kuukauden-pari todella huomioitu, nyt tunnen olevani taas monen muun tärkeän asian jälkeen vasta tuleva.

Näin juuri mainoksen tapahtumasta, johon haluaisin mennä. Olin jo laittamassa miehelle asiasta viestiä kunnes pysähdyin, että onko luotettavampaa pyytää sittenkin mukaan ystävää tai sisarusta. Kun jos sitten onkin taas edellisenä päivänä "ei nyt onnistukaan kun asiat x ja y".

Näihin hetkiin havahdun itsekin, että onko suhteessa enää mitään järkeä.

Vierailija
10/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin viehättävänä miestä, joka osaa kantaa vastuun esimerkiksi luottamustehtävissä ja töissä.

Vierailija
11/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin viehättävänä miestä, joka osaa kantaa vastuun esimerkiksi luottamustehtävissä ja töissä.

Sirkka-Liisa. Ihmeessä hae tommonen mies joka käy himassa lähinnä tuomassa rahat ja liitää taas uuteen paikkaan. Kuulemma Farmer's Only sivustolta löytyy. Oikeen mainosta sitä että ootat mekko päällä makean juustokakun kanssa kiireistä leiväntuojaa. Etköhän pariudu

Vierailija
12/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja suhteessa ura naisen kanssa.

Varsinkin kun nainen kokee stressiä parisuhde muuttuu merkityksettömäksi hänelle.

Mietin itsekkin jaksaako tätä enää kauan.

Vierailija
13/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täysin ilman suunnitelmaa sinun varallesi? 

Ei kukaan voi elää pitkässä suhteessa ilman suunnitelmaa.

Vierailija
14/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ken haluaa vain Barbin, Barbi haluaa suhteen koko Kenin kanssa tulevaan elämäntyylin. 

Keskusteltavissahan tuo on. 

Vierailija
15/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muunkinlaisia?

Vierailija
16/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi siinä alkuvaiheessa pitää vetää ihan outoa roolia ja olla kuin toinen ihminen verrattuna siihen mitä todellisuudessa on?

Ideanahan on siinä tapailu/alkuvaiheessa just tutustua siihen uuteen ihmiseen, että onko meillä tarpeeksi samankaltaiset elämäntavat sekä ajatus- että arvomaailmat jotta parisuhteella on edes mahdollisuuksia onnistua.

Mikä järki siinä on, että esittää jotain "unelmaminää"  tai roolihahmoa jota ei oikeasti ole olemassakaan? Eihän se toinen silloin edes voi ihastua/rakastua sinuun vaan ainoastaan siihen "unelmaminään"/roolihahmoon jollainen ei oikeasti ole.

Vierailija
17/17 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lasteni äidille pelkkä likasanko.