Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serratuspareesi, kokemuksia?

Vierailija
27.06.2023 |

Itselläni jäi huonossa asennossa nukkuessa hermo puristuksiin, seurauksena hermovaurio. Ekat oireet kova kipu hartiassa ja oikeassa kädessä ranteeseen asti. Viikon sinnittelyn jälkeen huimasin, että oikea lapaluu elää omaa elämäänsä, eli töröttää ja käden nostaminen hankalaa. Olen lukenut kauhutarinoita vuosien mittaisista kuntoutuksista joihin minusta ei missään tapauksessa ole. Mitenköhän työelämän kanssa kun kuitenkin fyysistä työtä teen? Petteri-tuille ei hirveästi houkuttelisi mennä. Olen yli viisikymppinen, eikä alanvaihto oikein ole realistinen vaihtoehto enää. Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten susta ei muka ole kuntoutukseen, kai nyt sen verran pitää yrittää? Meinaat jäädä vaan makaamaan ja oottamaan kuolemaa mieluummin?

Vierailija
2/5 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten susta ei muka ole kuntoutukseen, kai nyt sen verran pitää yrittää? Meinaat jäädä vaan makaamaan ja oottamaan kuolemaa mieluummin?

Mitä olen lukenut, niin loputonta treeniä ilman mainittavia tuloksia. Toki voin olla väärässäkin. Lähinnä muiden kokemuksia kaipasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee voimaharjotteita ja venyttele, se ei paranna sitä mutta se tulee auttamaan siihen.. Vaikka tyhmältä kuulostaakin... Mie oon 35 mies ja mulla meni aikoinaan sama. Se on todella vaikee keissi niiku sä ite sanoit kuntoutuksien kannalta, senkaa on vaa opittava elämään. Välillä tulee esim treenin jälkeen kipuja itsellä mutta se on vaa kestettävä... Missään nimessä älä päästä sen takia itseäs huonoo kuntoo. Mie punnerran joka ikinen päivä ja teen erilaisia harjotteita, ne on auttanut vahvistamaan kättä ja sitä kautta helpompi tehdä kaikkea. Pidä huoli myös liikeradoista esim jos nostelet jotain sillä kädellä, jotkut tietyt liikkeet saattaa tehdä tosi äkillisen kivun ja voima saattaa kadota kädestä. Joten jos esim maasta nostelet jotain, piä mielessä se käsi. 

Vierailija
4/5 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monesti vaikea kuntoutettava, toki voit testata mutta piä mielessä että se kuntoutus voi olla ihan turhaa

Vierailija
5/5 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nykyää menee? Itel oli samal nukkuessa.