Onko 164cm pitkä ja 48kg painava nainen liian laiha?
Kommentit (26)
Itse olin tuota luokkaa parikymppisenä enkä ollut liian laiha. Hoikka kyllä. Nykyisin painan 53kg ja ihan hyvä paino tämäkin.
Painoindeksisi on 17,80
Merkittävä alipaino 15 – 17,9
On liian laiha. Itse joskus painoin tuon verran saman pituisena ja olin liian laiha. Pari lisäkiloa tuohon, niin jo paljon parempi.
Aina on liian jotakin tai liian vähän, jos muilta kysyy.
On yksiselitteisesti alipainoinen. Normaali paino on siinä bmi 18,5/19 - 24,9.
En tiedä. Olin nuorempana tuon painoinen mutta 10 senttiä pidempi, ja minä kyllä olin liian laiha.
Onko 15 cm riittävä ka lun mitta?
Ei jos luusto on siro, etkä ainakaan näännytä itseäsi
t: Saman kokoinen
Oikeasti ketään (lukuunottamatta lääkäreitä tai urheiluskeneä) ei kiinnosta toisten paino. Vain se miltä näyttää ratkaisee onko toisten mielestä "ylipainoinen" tai "alipainoinen".
Ainakin 90-luvulla ap olisi bmi:n (ei siis pituuden) suhteen ollut mallinmitoissa, ehkä nykyäänkin.
Aika lihava on, 35kg olisi hyvä paino.
Olin nuorena 47-48 kg, mutta olenkin vain 155 cm. Tykkäsin itse, että olen liian laiha. Kävin salilla ja vakiinnutin painon sellaiseen 53-54 kg:n. Siihen olin hirmu tyytyväinen, koska jokaista suupalaa ei tarvinnut vahtia ja näytin hyvältä, en nääntyneeltä.
Vanhemmiten on tullut lisäkiloja ihan väkisin, mutta 57 kg on kuitenkin ihan ok. Yli 60 kg näyttää jo tässä lyhyydessä lihavuudelta.
Ei välttämättä, jos olet siro vartalonmalliltasi ja/tai sinulla ei ole kamalan paljon lihasta.
Pidän tätä kilokeskustelua kummallisena. Pitäisikö mun miehenä muka hankkia nainen elopainon perusteella? Eli siis eka treffien aluksi puntarille, jotta painoindeksin perusteella heti selviää, onko kyseessä kiva nainen vai ei ;)
Ainakin itselläni puolison valinnassa ratkaisevat muut asiat huomattavasti enemmän kuin kilot.
Jos elopaino olisi ratkaiseva, niin riittäisi, jos olisi deittisovellus, jossa ilmoitetaan ikä, paino ja paikkakunta ja lähellä asuvat samanikäiset ja samanpainoiset yksilöt valittaisiin toisilleen täydellisiksi aviopareiksi, jotka voisivat elää onnellisina yhdessä elämänsä loppuun saakka.
Miksi kysyt? Eikö oma kärki sano?