Vaimon takapuoli.selkeästi paisunut taas
Kommentit (63)
Hyvä kun itse olet pysynyt loistokunnossa. Toinen teistä selvästi yrittää.
Geenit lihottaa,ei se ole itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Niin vaan kassit pakaroita vasten läpsähtellöö, ku persijeen panee!
AP
Sinun riippapallit läpsähtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut asiasta vaimolle?
Huomauttelen asiasta viikottain.
Ap
Älä huomauttele. Kukaan ei jaksa sellaista, että puoliso on kuin joku valmentajapoliisi ilman pyyntöä. Jos vaimo on normaalipainon rajoissa, niin anna olla. Et sinäkään mikään ikinuori ikikomea ole. Itse olin nuorena laiha, siis tosi laiha. Sittemmin lapsen jälkeen normaalipainoinen ja mies alkoi siitä huomautella, vaikka en ole ikinä ollut lähelläkään ylipainoa. Vtutti niin paljon, että lihotin itseäni vähän lisää.
Hyi helvata, jätä se sika, varmaankin f e makko kaiken päälle. "Minun vartaloni, minun oikeuteni" -nillitys.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata, jätä se sika, varmaankin f e makko kaiken päälle. "Minun vartaloni, minun oikeuteni" -nillitys.
Saattaa olla fem akko, koska läskistyttää itseään huomauttelusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun itse olet pysynyt loistokunnossa. Toinen teistä selvästi yrittää.
Juu.
Miehethän ei ikinä parisuhteessa liho.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin työkaveri totesi aivan ihanasti kun isoperseistä vaimoaan takaapäin tökki että pitää vaan aatella että tää kaikki on mun. Siis ei tietenkään vaimolleen sitä sanonut.
Olet siis mukana katselemassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko alapää väljä ja haiseeko?
Jäänyt pysyvästi auki. Pierun kuulee monta kertaa.
Oletko takavarikoinut herkut? Itse otan vaimolta keksit, sipsit ja karkit pois. Vaimon mentyä nukkumaan katson telkkua ja nautin saaliista 😋
Ärsyttää kun vaimo lihonut huomattavasti ja edelleen odottaa että olisin yhä kiinnostunut seksistä.
Ostakaa tyyny. Jättikokoinen xxl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut asiasta vaimolle?
Huomauttelen asiasta viikottain.
Ap
Jatka vaan huomattelua jos vaimollasi vähänkin järkeä päässä; on iiiihan kohta ex vaimo.
Enpä usko että jäisi kenelläkään ikävä.
Sääliksi käy sinun vaimoa. Tässä sinulle kehityskohteita itseäsi ajatellen: empatia, myötätunto ja rakkaus.
Minulla ainakin tulee, kun kesäisin pyöräilen joka paikkaan. Talvella lihakset surkastuvat ja lattaperseistyn hitaasti kesää kohden.
Ei sulla mitään vaimoa ole.
Naisten haukkuminen vain on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on idiootti
Hyvähän se on huolehtia läheistensä terveydestä. Ei siinä mitään idioottimaista ole.
Niin minäkin kerron miehelle, miten olut on epäterveellistä eikä sitä tässä taloudessa juoda. Kaupassa kiellän ostamasta, kotiin tuodut kaadan viemäriin ja baarireissusta tulee ero.
Jumankaut, kohta yrjöt lentää, kun ajattelenkin ihrakasaa, selluliitilla vielä, yök