Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 40v pitää vielä blondattuja pitkiä hiuksia?

Vierailija
26.06.2023 |

Siis en tarkoita luonnollisia raitoja vaan ihan blondia....ei kuitenkaan platina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Jos hiukset on muuten hyvässä kunnossa, kotiblondaus ei ehkä ole järkevintä

Vierailija
2/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Etenkin niitä pitkiä hiuksia. Useimmilla nuoremmillakin näkee näitä nirhittyjä tukkamalleja 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 enkä ole ajatellut lopettaa.

Vierailija
4/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Itse olen 39-vuotias, minulla on lapoihin ylettävät pitkät hiukset ja käyn säännöllisesti kampaajalla värjäämässä ne. Itse en kyllä ole puhdas blondi, minulla on uskomattoman hyvä kampaaja joka tekee upeita baby lights-raitoja, mutta kuitenkin, aion jatkaa kyllä vielä samaan tapaan kun ikä kääntyy alkamaan nelosella. :D Minulta muuten kysytään edelleen papereita, jos ostan siideriä kaupasta....

Vierailija
5/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsh.....jos olisikin noin helppoa että kampaajalle. Itellä ei varaa koska työtön. Nää oman väriset lämpimän vaaleat hiukset on karmeat. Jotenkin näyttää likaisilta aina

Ap

Vierailija
6/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin plondaa 50 vuotiaana ja jatkuu sitä enen olin musta hiuksinen.

Vierailija
7/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta kuinka kaunis/edustava/pukeva se on, riippuu kantajansa muusta ruumiinrakenteesta... Mieleeni tulee muutamakin esimerkki mm. näyttelijäkunnasta 🤔

Vierailija
8/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää? Meinaatko, että on joku hiuslakkaa, joka määrittää hiusten pituuden ja värin ja poliisi raahaa sut tukasta putkaan, jos et noudata.

Vierailija
9/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, on leikattava hiukset lyhyemmiksi ja laitettava mummopermanentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi