Voiko yli 40v pitää vielä blondattuja pitkiä hiuksia?
Siis en tarkoita luonnollisia raitoja vaan ihan blondia....ei kuitenkaan platina.
Kommentit (9)
Voi. Etenkin niitä pitkiä hiuksia. Useimmilla nuoremmillakin näkee näitä nirhittyjä tukkamalleja 😑
Olen 46 enkä ole ajatellut lopettaa.
Miksi ei voisi? Itse olen 39-vuotias, minulla on lapoihin ylettävät pitkät hiukset ja käyn säännöllisesti kampaajalla värjäämässä ne. Itse en kyllä ole puhdas blondi, minulla on uskomattoman hyvä kampaaja joka tekee upeita baby lights-raitoja, mutta kuitenkin, aion jatkaa kyllä vielä samaan tapaan kun ikä kääntyy alkamaan nelosella. :D Minulta muuten kysytään edelleen papereita, jos ostan siideriä kaupasta....
Äsh.....jos olisikin noin helppoa että kampaajalle. Itellä ei varaa koska työtön. Nää oman väriset lämpimän vaaleat hiukset on karmeat. Jotenkin näyttää likaisilta aina
Ap
Itse aloin plondaa 50 vuotiaana ja jatkuu sitä enen olin musta hiuksinen.
Voi, mutta kuinka kaunis/edustava/pukeva se on, riippuu kantajansa muusta ruumiinrakenteesta... Mieleeni tulee muutamakin esimerkki mm. näyttelijäkunnasta 🤔
Mikä estää? Meinaatko, että on joku hiuslakkaa, joka määrittää hiusten pituuden ja värin ja poliisi raahaa sut tukasta putkaan, jos et noudata.
Ei voi, on leikattava hiukset lyhyemmiksi ja laitettava mummopermanentti.
Miksi ei voisi? Jos hiukset on muuten hyvässä kunnossa, kotiblondaus ei ehkä ole järkevintä