Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uusi onni satuttaa edelleen, miten vältän katkeroitumisen?

Vierailija
26.06.2023 |

Ex petti mua pitkään, kenties vuosia kehittynyt suhde selkäni takana. Kunnes viimein halusi minusta eron, lopullinen syy eroon tämä uusi nainen. Ja heti minun lähtöni jälkeen nainen esiteltiin meidän lapsille. Ja hyvin pian viettivät jo aikaa perheenä, ex, nainen, meidän ja naisen lapset.
Minun kanssa exää ei koskaan perheaika kiinnostanut. Eikä aika omien lasten kanssa. Ilmeisesti minä siis olin niin huonoa seuraa kun mitä minulle jatkuvasti kerrotaan. Miten kaikki oli minun syytä ja nyt lapsetkin onnellisia.

Lapset kertoilee juttuja tästä uudesta naisesta. Ja muhun sattuu. Vaikka yritän olla sitä näyttämättä. Mut on pullautettu ulos mun lasten elämästä ja otettu uusi tilalle.

Miten pääsen eroon näistä tunteista? Ja pystyn jättämään exän ihan täysin pois ajatuksistani uuden naisensa kanssa? En halua ajatella koko asiaa. Mutta lasten myötä se väkisin tulee iholle. En voi lapsia kieltääkkään puhumasta uudesta perheestään.
Tilanteet tulee vielä niin yllättäen, se xxx muuten teki/sano näin tyylisesti. Ilman että ehdin varautua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kannata ehdottaa laastaria. En halua yhtään miestä elämääni sotkemaan. En jaksa mitään parisuhde soopaa enää ikinä. Niin pahasti sain siipeeni edellisessä suhteessa. Lopulta paljastui, että kaikki oli rakentunut valheelle. Kaikki.

Ja elämä exän kanssa oli tosi kamalaa. Varmaan siksi kun sillä oli niin paha olo, kun rakkauden kohde muualla ja joutu mun kanssa olemaan kuitenkin. Ennnen kun rakkautensa kohde vapautui ja pääsivät onnellisesti yhteen. Elämään onneaan yhdessä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on vaan käsiteltävä ne tunteet. Elettävä se kipuvaihe läpi. Joskus helpottaa ja tasaantuu. Pidät ilmeen kurissa ja annat lasten jutella. Se uusi ihminen on kuitenkin iso osa heidän elämäänsä nykyisin.

Uusi voi olla kivaa ja mahtavaa aluksi. Mutta tulee siihenkin suhteeseen joskus arki. Varsinkin kun on sun ja mun lapsia.

Älä kuitenkaan jää siihen katkeruuteen vellomaan. Mutta kyllä sä saat olla vihainen ja katkera, kun sua on noin törkeesti petetty.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on 🙄

Vierailija
4/5 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi.

Jotkut osaa erota fiksusti, mutta ikävä kyllä itselleni ja usealle lähipiirissä on juurikin ero tullut, kun ollut jo uusi muija kateltuna.

Minä ehkä tiedän miltä sinusta tuntuu.

Minut heitettiin ulos kodista, sen jlk kun lapset olivat jo isompia. Eli olin ns työni tehnyt.

Muutama viikko, niin uusi nainen oli astunut lasten elämään. Ei hienotunteisesti, vaan asenteella, että lapset joutuu sopeutumaan.

Aluksi lapsille oli järkytys, mutta sitten alkoi ns kuherruskausi. Elämä oli kivaa. Tehtiin yhdessä kaikkea, raha hanat oli auki. Mutta arki astui aika pian kuvioihin.

Muija inhosi minua, vaikka kerran pakotin itseni kättelemään hänet. Turha vaiva, kiusanteko alkoi heiltä minua kohtaan.

Nyt nuorin lapseni asuu mun luona. Ei tapaa isää. Pitkä juttu.

Vanhin asuu omillaan ja keskimmäinen isällään. Näen vanhempia lapsia harvoin. En lähde avaamaan asiaa tässä, mutta heidät laitettiin valitsemaan puolensa. Äitinä olen tehnyt kaikkeni.

Väitän ja toivon, että ns arki koittaa pian tähän kuvioon ja sinä saat taas mahdollisuuden.

Lapset varmasti ovat ymmällään tilanteesta. Ei koira karvoistaan pääse, usean miehen kohdalla näin.

Vierailija
5/5 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Ulkopuolinen ihminen tosin ajattelee niin, että olet tässä kuviossa onnekas, kun pääsit tuollaisesta miehestä eroon. Ei selän takana heilastelevasta miehestä ole kumppanina mitään iloa ja sama on todennäköisesti uudella naisella edessä.

Voimia. Päivä kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä