Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikin entinen omistaja

Vierailija
26.06.2023 |

Nykyinen lemmikkini on kodinvaihtaja, joka tuli minulle joitakin vuosia sitten. Ensimmäisinä vuosina päivitin heille lemmikkn kuulumisia saamatta mitään vastausta. Ajattelin, että heitä eo enää kiinnosta kuulla eläimestä mitään.

Vähän aikaa sitten entinen omistaja kuitenkin lähetti yllättäen viestin, jossa kyseli miten lemmikkini voi. Nyt mietin, vastaanko vai annanko olla...mitä tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin viestin miten voi. Ei siinä kauan mene. 

Vierailija
2/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähettäisin viestin miten voi. Ei siinä kauan mene. 

Ok. Mietin vaan, mikä motiivi tuossa mahtaa olla takana...vai onko vaan aidosti kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä entisellä omistajalla oli huono elämänvaihe, joka nyt on parantunut ja ex-lemmikki on taas mielessä.

Vierailija
4/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerrot eläimen kuulumiset, miksi et kertoisi?

Vierailija
5/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikistä luopuminen on varmaan ollut tosi kova paikka, mutta nyt voi taas käsitellä asiaa ja on kiinnostunut miten menee. 

Vierailija
6/6 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole ymmärtänyt tai osannut tai kehdannut vastata aiempaan tiedottamiseesi, mutta kun se on jäänyt pois, paljon on jäänyt pois. Ole vain edelleen ystävällinen ja tiedota. Voithan nyt vaikka kysyäkin jotain, jos se vähän rohkaisisi tuota edellistä omistajaa myös vastaamaan jatkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä