Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen muistilista teillä on kun pakkaatte ulkomaanmatkaa varten?

Vierailija
26.06.2023 |

Multa aina unohtuu joku juttu mutta sitten ei seuraavalla matkalla tule mieleen mitä viime kerroilla unohtui.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kannattaa ottas matkalle mukaan mikä ei heti tule mieleen?

Rakkolaastarit

Tyhjä vesipullo lentokoneeseen täytettäväksi checkauksen takana (platypus tyyppinen paras)

Naisten menkkahommelit jos matkustaa minnekään pohjoismaita kauemmas

Särkylääkettä

Irtokoukkuja jotka saa vessan oven päälle hotelliin (hotelleissa ei ikinä ole tarpeeksi eteistilaa)

Varasilmälasit jos käytät silmälaseja

Ihan oikeasti? Monenko matkalaukun kanssa matkustat?

Olen eri vastaaja.

Irtokoukut on käteviä vaikka tavaraa olisi vähän. Viimeksi olisin tarvinnut koukkua hotellissa, koska kaikki kaksi pyyhekoukkua tarvittiin kylpypyyhkeille. Olisi ollut kiva saada käsipyyhkeet ja kylpytakit johonkin.

Ylipäätään kannattaa hoteilleissa ripustaa tavarat jonnekin. Muutama henkari ei esim. meidän kolmihenkiselle perheelle ihan riitä.

Ravintolassa laukkukoukku on todella hyvä, jotta saa laukun turvalliseen paikkaan ilman että se on lattialla. Sylissä ei ole kiva pitää syödessä.

Vierailija
22/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki-Vantaalla on voinut jo vuoden ajan tuoda turvatarkastuksesta läpi pari litraa vaikka limua. Siitä ei vaan ole huudeltu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme toi vesi juttu on? Kyllähän siellä koneessa saa liiankin juotavaa, ja joka aterian kanssa lisäksi vesipullon.

Vai onko toi joku halpalentoyhtiö juttu? Niillä en matkusta.

Vierailija
24/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän huoleton matkustaja. Varaan aina niin, että on vähintään kuukauden palkka tilillä ja korteilla, voimassa oleva laaja matkavakuutus ja sairausvakuutukset ja lääkärivakuutukset. Muuten menen ihan mun normaali arkihommilla. En tiennyt, että joku ihan oikeasti tekee jotain listoja kun matkustaa. Tosin ehkä se on hyvä. En tiedä. Ei mulla jää kotiin tavaraa kun lähden johonkin (koska mä käytän aina vain tiettyjä juttuja ja mun omaisuus mahtuu pääasiassa kolmeen matkalaukkuun) ja mantereelta toiselle olen nopeimmillani lähtenyt puolen tunnin lähtöajalla.

Vierailija
25/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi, puhelin, lompakko, kotiavain. Loput sitten sekalaista mitä lentolaukkuun mahtuu ja mieleen edellisenä iltana juolahtaa. Jos jotain unohtuu niin ostan sitten perillä tai olen ilman.

Vierailija
26/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passi, puhelin, lompakko, kotiavain. Loput sitten sekalaista mitä lentolaukkuun mahtuu ja mieleen edellisenä iltana juolahtaa. Jos jotain unohtuu niin ostan sitten perillä tai olen ilman.

Mulla sama, paitsi viides kriittinen tavara lisänä: silmälasit.

Vierailija
27/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri vastaaja.

Irtokoukut on käteviä vaikka tavaraa olisi vähän. Viimeksi olisin tarvinnut koukkua hotellissa, koska kaikki kaksi pyyhekoukkua tarvittiin kylpypyyhkeille. Olisi ollut kiva saada käsipyyhkeet ja kylpytakit johonkin.

Olen aika innostunut tästä irtokoukkuvinkistä. Te joilla tämä on rutiinia, voitteko vielä vinkata ihan tarkalleen minkälaisia koukkuja käytätte?

Vierailija
28/28 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passi ja luottokortit, kaiken muun voi heittää fiiliksellä mukaan. Jos jotain puuttuu voi ostaa paikan päältä.

Entäs lentolippu ja hotellin varaus?

Tietty voi varata hotellin paikan päällä mutta kalliiksi tulee.

Mun tarpeelliset tavarat on passi, luottokortit, puhelin ja laturi. Lentolippu ja hotellivaraukset on siellä puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi