Mitä seksileluja/vaatteita vaimolle lahjaksi
Olen tilannut pariksi yöksi meille vaimon kanssa hotelli yön ja haluaisin "tavallisen rakastelun" lisäksi jotain muuta. Millaisia leluja, alusvaatteita, sukkia, sukkahousuja yms naiset haluaisitte saada, jotka saisi teidät normaalia virittyneemmiksi seksiin? En halua pakottaa mihinkään ihmeelliseen, mutta jotain uutta olisi mukava saada mukaan. Vai pitäisikö minun hommata itselleni jotain mikä voisi vaimoa kiihottaa?
Kommentit (27)
hersecret on hyvä sivu sieltä tilaan yleensä kivoja alus vaatteita mitä haluan nähdä vaimoni päällä
Viestejä poistetaan taas. Edelleen millekään lahjotulle miehen seksuaalilomalle en lähtisi. Kuvottava ajatus.
Myös seksin alueella on ongelmia, se tiedetään. Tietysti jos taas nauttii seksistä ja haluaa sitä, niin voi kokeilla erilaisia asioita. Laitan kauniit vaatteet omaksi iloksi, mutta tiedän sen, että mies katsoo erilailla, jos hän tietää, että minulla on sukkisten asemasta sukat ja sukkanauhaliivi. Jos mies yhtenä viikonloppuna huolehtii ja hellii, niin ei kait se pahasta ole. Tasapaino pitää olla. Mutta alkuperäiselle kysyjälle rohkeutta ja intoa vaimon kanssa touhutessa:)
Vierailija kirjoitti:
Myös seksin alueella on ongelmia, se tiedetään. Tietysti jos taas nauttii seksistä ja haluaa sitä, niin voi kokeilla erilaisia asioita. Laitan kauniit vaatteet omaksi iloksi, mutta tiedän sen, että mies katsoo erilailla, jos hän tietää, että minulla on sukkisten asemasta sukat ja sukkanauhaliivi. Jos mies yhtenä viikonloppuna huolehtii ja hellii, niin ei kait se pahasta ole. Tasapaino pitää olla. Mutta alkuperäiselle kysyjälle rohkeutta ja intoa vaimon kanssa touhutessa:)
Minä pidän sukkahousuja hyvinkin eroottisina. On hyvin kiihottavaa katseltavaa, kun nainen riisuu hameensa ja hänen pikkuhousut kuultavat ohuiden sukkahousujen lävitse. Mitä ohuemmat (10-15 den) sen kiihottavammat.
Minunkin mielestä sukkahousut on eroottiset, ehkä kuitenkin niin, että katselee sääriä lyhyen mekon tai farkkusortsien kanssa. Sitten kun ryhdytään vähentämään vaatteita, niin sukat on kätevämmät ja ne voi jättää jalkaan.
Taitaa vähän karata täällä keskustelu alkuperäisestä ja niin tekee osittain itsellänikin. Miesten on aika vaikea ymmärtää kuin helposti nuo seksi asiat menee vikaan meidän naisten kanssa. Pakottaminen ja liika tyrkyttäminen ei päde juuri kenenkään naisen kanssa. Omakohtaisesti toivon perheeltä välillä omaa aikaa. Mikään ei ole mukavampaa kuin tulla yksin hiljaiseen taloon ja tehdä mitä huvittaa. Jos on sopiva fiilis, niin saatan silloin laittaa hyvän musiikin soimaan, otan lasin viiniä ja vaihdan jonkun nätin alusasun ja pikkumustan mekon päälle ja tanssin peilin edessä ja katson kuin hienosti vartalo keinuu. Kun olen tanssinut riittävästi ja tunnen oikean fiiliksen, menen yleensä hakemaan vibraattorin ja istun olohuoneen sohvalle, nostan jalat pöydälle ja alan kiusoitella itseäni joko käsin tai vibraattorilla. Kun hetki on sopiva, siirrän pikkuhousuja sivuun ja annan mennä vibraattorilla vain niin kuin sillä voi tehdä ja nautin siitä uskomattomasta tunteesta. Kun myöhemmin perhe palaa kotiin, niin olen heitä vastassa rentona ja iloisena. Välillä pienikin asia saa suuren merkityksen.
Tuo vastareaktio näihin leluihin voisi olla oikeasti tuollainen, että alkaisi vain suututtaa. Varsinkin jos seksielämä muutenkin sakkaa. Oletus siitä, että on pakko antaa voi viedä kyllä halut ihan täysin. Siinä ei paljoa illalliset ja lelut auttaisi.
Tiedän, koska olen ollut tuollaisessa umpikujassa.n En todellakaan halunnut edes nähdä mitään seksiin liittyvää ja pakoilin miestä ja hänen vaatimuksiaan.
Haluttomuudessani ei ollutkaan kyse esim hormoneista vaan ihan siitä, että minulla oli paineita harrastaa seksiä miehen mieliksi, vaikka en olisi halunnut. Mies käytti minua kuin surkeaa seksinukkea. Periaatteessa mies olisi halunnut minulle hyvää seksiä, mutta paineet, liian kuivista paikoista johtuneet virtsatietulehdukset, seksin jälkeinen paha mieli aiheuttivat pelon ja ahdistuksen koko asiaa kohtaan.
Sitten vain yksi päivä laitoin homman poikki ja en enää suostunut mihinkään jos en oikeasti halunnut. Nyt tuollaiselle hotellireissulle lähtö ei aiheuttaisi ahdistusta, koska paineita ei olisi. Ja kun paineita ei ole, homma luistaa luonnostaan.
Virtsatietulehdukset loppuivat kuin seinään. Olin monta vuotta joutunut syömään erilaisia kuureja ja pitkiä aikoja estolääkitystä.
Karpalot, puolukat ja muut tulivat tutuiksi.