Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kyllä mä tiedän, ettei meistä tule ikinä mitään. Sä olet tehnyt sen selväksi monta kertaa. Miksi silti käyttäydyt noin, ettei voi vastata mihinkään? Ja mitä sen on väliä kaipaanko vai en? Sä voit kaivata ihan ketä haluat, ei musta tarvitse välittää. Haluaisin vaan ne ammatilliset välit.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
Ei todellakaan ole. Mangusti on mangusti. Mikä ihmeen tarve on randomisti yhdistellä kirjoittajia? Eilen taisi minttuinen olla Tosis🙄
Ei ollut. Minttuinen oli minttuinen, kommentoi Tosiksen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei halata. Tiedän sen.
Oon miettinyt, et jos halaiski. Voi olla, että ei tykkäis.
Tuskinpa pahastuisi
En osaa yhtään sanoa. Yllättyis varmasti.
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei?
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
Ei todellakaan ole. Mangusti on mangusti. Mikä ihmeen tarve on randomisti yhdistellä kirjoittajia? Eilen taisi minttuinen olla Tosis🙄
Ei ollut. Minttuinen oli minttuinen, kommentoi Tosiksen viestiin.
No se oli just se pointti. Ei ollut, mutta tosikseksi tässä juuri joku oäivä häntäkin epäiltiin.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
Yritän vain miettiä, koska harvemmin kerrot mitään kivaa. Yleensä kirjoitat erittäin negatiivisesti ja vastailet randomisti kuin Tosis tai Tipu.
Vierailija kirjoitti:
Halataan kun nähdään🤗🤗🤗
Oliko tämä kaksoselle tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tiedän, ettei meistä tule ikinä mitään. Sä olet tehnyt sen selväksi monta kertaa. Miksi silti käyttäydyt noin, ettei voi vastata mihinkään? Ja mitä sen on väliä kaipaanko vai en? Sä voit kaivata ihan ketä haluat, ei musta tarvitse välittää. Haluaisin vaan ne ammatilliset välit.
No mä nimenomaisesti halusin, että olis tullut. Pidä sä vaan ammatilliset välisi.
Mitä täällä teette haihattelemassa, jos on niin läheiset välit, että voisitte halailla. Ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun piti lähteä?
Kuulin kutsun...
Hänkö sielun täyttää kokonaan.... nyt?
Kyllä se täyttää sisältä päin kokonaan päästäkseen vapauteen. Muuten ei tule kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
Yritän vain miettiä, koska harvemmin kerrot mitään kivaa. Yleensä kirjoitat erittäin negatiivisesti ja vastailet randomisti kuin Tosis tai Tipu.
En ihan ymmärrä tarvettasi yrittää miettiä. Yrittäisit ennemmin keskittyä omaan kaipaukseesi ja jättää muut rauhaan. Aikanaa olen kirjoittanut hyvin paljon yltiösiirappiakin. Viimeaikoina ei valitettavasti ole ollut aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sulta on näköjään turha odottaa yhtään mitään. Ainakaan kunnioittavaa kohtelua tai keskustelutaitoja.
Mitä mä taas sanoin väärin?
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti
= Tipu?
= Tosis?
En ihan ymmärrä tarvettasi yrittää miettiä. Yrittäisit ennemmin keskittyä omaan kaipaukseesi ja jättää muut rauhaan. Aikanaa olen kirjoittanut hyvin paljon yltiösiirappiakin. Viimeaikoina ei valitettavasti ole ollut aihetta.
Hyökkäys on paras puolustus? Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei?
Hän ei halua. Väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä nimenomaisesti halusin, että olis tullut. Pidä sä vaan ammatilliset välisi.
Tuskin, ku hän teki muutamaan otteeseen aika selväksi, ettei halua mitään. Sittenhän me oltais samalla linjalla, jos olisi halunnut. Mä toivoin ja oikeastaan toivon vieläkin.
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Sulta on näköjään turha odottaa yhtään mitään. Ainakaan kunnioittavaa kohtelua tai keskustelutaitoja.
Mitä mä taas sanoin väärin?
Kovin vähän tuntuu olevan mitään sanottavaa. Eiliset kommenttisi ja miten asiaa tänään jatkoit... alentuvaa ja hyvin ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei?
Hän ei halua. Väistää.
Mene vastaan enemmän. sivu
Tuskinpa pahastuisi