Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Mitä kesälomasuunnitelmia? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä järki hei? Joko uskallatte tehdä asialle jotain, ja jos saatte kieltävän vastauksen niin jatkatte eteenpäin. Säälittävää toimintaa.
Moni on täällä tehnyt kuten itsekin ja monesti se täällä on todettu... Kun kerran elämässä tapaa ihmisen, joka kolahtaa kunnolla, niin ei se oo helppoo. Sitä paitsi tämä on ainutlaatuinen juttu, en tule kirjoittamaan tänne toisesta. Ja joo ei tartte sääliä. Sitä paitsi tämä on toisinaan hauskaa ajanvietettä. Ja en ole työkaverin kaipaaja, silloin olisi helppoa jutella työssä tauolla.
Kuka sinuun kolahti? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron pienen tarinan mistä osasin jo ennustaa, että et ole kiinnostunut: lapsena leikkitiin kolmestaan Juulian ja Timon kanssa. Timo oli aivan älyttömän ihastunut Juuliaan ja minä Timoon. Siinä se tarina.
En tuntenut lapsena ketään Juuliaa. t. Timo
No sitten oot väärä Timo. Eikä tuolla tarinalla ole väliä, muuta kuin se, että mä ihastuin ja hän ei.
Luulin kuulleeni kaivatun sanoneen nimekseen julia, kun ensi kertaa esitteli itsensä. En aina pysty keskittymään siihen mitä ihmiset puhuu kun keskityn vaistomaisesti niin intensiivisesti kaikkeen nonverbaaliseen. Saattaa mennä ihan ohi mitä toinen on sanonut. Tarkistin papereista tietysti nimen sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä järki hei? Joko uskallatte tehdä asialle jotain, ja jos saatte kieltävän vastauksen niin jatkatte eteenpäin. Säälittävää toimintaa.
Moni on täällä tehnyt kuten itsekin ja monesti se täällä on todettu... Kun kerran elämässä tapaa ihmisen, joka kolahtaa kunnolla, niin ei se oo helppoo. Sitä paitsi tämä on ainutlaatuinen juttu, en tule kirjoittamaan tänne toisesta. Ja joo ei tartte sääliä. Sitä paitsi tämä on toisinaan hauskaa ajanvietettä. Ja en ole työkaverin kaipaaja, silloin olisi helppoa jutella työssä tauolla.
Kuka sinuun kolahti? Sivusta
Minä tietenkin tottakai! 💙
Tamppaajat aivoissani tallaavat käskystä uusia polkuja, jotta vanhat unohtuisivat. En tainnut ajatella sinua tänään, nyt illalla vasta tulit mieleeni. Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron pienen tarinan mistä osasin jo ennustaa, että et ole kiinnostunut: lapsena leikkitiin kolmestaan Juulian ja Timon kanssa. Timo oli aivan älyttömän ihastunut Juuliaan ja minä Timoon. Siinä se tarina.
No sitten oot väärä Timo. Eikä tuolla tarinalla ole väliä, muuta kuin se, että mä ihastuin ja hän ei.
Kyllä mä ihan oikea Timo oon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan oikea Timo oon!
Onneksi olkoon?
Muistan kyllä kun sanoin sinua ihanaksi. Se oli ihan spontaani reaktio. Ww
Kyllä taas tsirpuset oli ihmeissään kun setä lennokkaalla askeleella ravasi juoksimatolla. On ne semmosia tsirpusia, että oksat pois. Helppoa olla lihasmies kun nätit tytöt tekee tykö.
Tulkaapas nyt syömään - nälkäkurjet.
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun sanoit mua ihanaksi?
Olen kerran sanonut noin miehelle, kun hän löysi kadottamani ja toi sen mulle takaisin. Olin iloinen.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tosis on A***
Enkä ole Sydis vaan sivullinen päättelijä.
Kerro lisää. Ketä tän kaipaa?
Mä olen monta ihmistä sanonut ihanaksi 😒 ei se mitään tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää nimpparia ihanalle.💙
Kiitti,
Kun muistit Ellii,
Joka auringossa päivät kellii
Kukkameri puhkesi keskelle pihaa yhdessä yössä
Ja pitää nyt kovassa kitkentätyössä.
Ei saa antaa rikkaruohoille valtaa
Kasvattaa omaa alaa
Pyllistelen pihalla julkisesti sekä salaa.
Terveisiä sulle. Joskus kirjoitin aika paljon. Kun ei ollut mitään yhteyttä ja kaipaa niin johonkin se oli sitten vaan purettava. Onneks jäätiin plussalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain missä mennään tällä hetkellä 😌
Haluaisin tietää 🙂
Missä mennään? 🥶
Hyvää yötä. Tulen jatkossa edelleenkin ilahtumaan aina, kun näen sinut. Toivon oikeasti, että jaksat elää sen tosiasian kanssa.
-sivusta ulkopuolelta
Luenko hetken kaipausketjua vai päivän uutisia🤔🙄😬