Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu nyt vain sinusta miten tässä käy 😉
Mikä olisi toivottu lopputulema?
Että olisimme yhdessä 💕💕
Niin kovin mielellään sut jo kesällä näkisin..
Vierailija kirjoitti:
Voisiko kaikki olla vain puhdasta sattumaa? 🤔
Todellakin. Just sopivasti sattumalta sinut kohtasin, se oli päivä ihanin. Sinut löysin ja muut miehet unohdin. Melkein. Sinä olit komeinta mitä löysin instasta. Oli tunnelma kesäisen hurmaava. Mä sulle moikutin, heipat tarinoihisi viskaisin ja sen jälkeen estolistalle liikahdin. 🤷🏻
kirjoitti:
Samat sanat, ehkä kävelyllä kahdestaan? 😊💗😊
Terveisiä ihanalle ihastukselleni. Nauti kesästä. Ja pidä hyvää huolta rakkaistasi💕
Vierailija kirjoitti:
Uu simaa😄
Uusi Maa
Vierailija kirjoitti:
Heli, ihanin kaikista. En enää jaksa toivoa. Meitä ei tule. Hyvää yötä kuitenkin, kaunotar. Ehkäpä ensi elämässä?
Hyvää yötä sinullekin, komistus! Toivoa on aina. Älä koskaan luovu toivosta. Kaikkea voi tapahtua.. viimeistään seuraavassa elämässä saadaan viimein toisemme.. ? Jos et jaksa odottaa sinne asti niin viesti minulle muuallakin kuin täällä.
Itku pitkästä ilosta. Niin tässä kävi.
kirjoitti:
Vielä on kesää jäljellä. Vielä tulee aika paljon kesäisiä päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Uu simaa😄
Uuuuu juhannussimaa 🤪
Toimiiko se myös toisin päin, eli ilo pitkästä itkusta? Kaverin puolesta toki
Vierailija kirjoitti:
Itku pitkästä ilosta. Niin tässä kävi.
Yhyy. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselleni
kun katon sua tiedän miten päin olla
oot jumalatar sun revityissä farkkushortseis
niin lähellä et tunnen paitas läpi sykkeen
se pistää mun pään täyshävitykseen
oot ulalala, sun edes maailma on seisTämä saa varmasti runosi naisen sydämen pamppailemaan. Ehkä yksi parhaimmista tunteista tai paras on saada tietää olevansa jollekin kaikkein rakkain. 💗
Jonain päivänä sanoa myös kasvokkain? 🥰
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Samat sanat, ehkä kävelyllä kahdestaan? 😊💗😊
Yhteinen yö vierashuoneessa olis ehkä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli, ihanin kaikista. En enää jaksa toivoa. Meitä ei tule. Hyvää yötä kuitenkin, kaunotar. Ehkäpä ensi elämässä?
Hyvää yötä sinullekin, komistus! Toivoa on aina. Älä koskaan luovu toivosta. Kaikkea voi tapahtua.. viimeistään seuraavassa elämässä saadaan viimein toisemme.. ? Jos et jaksa odottaa sinne asti niin viesti minulle muuallakin kuin täällä.
Minulle voi laittaa milloin vaan 🥰
Tänään iski taas kova ikävä ja itkeäkin piti. Luulin ikävän jo helpottaneen vähän, mutta ei. Tämä on näköjään aaltoliikettä. Yritin mielessäni kuvitella, miltä minusta tuntuu vuoden päästä, ensi kesänä. Oletko silloin jo haikea muisto vai vieläkö kipu tuntuu viiltävänä? Hyvää yötä rakas, toivottavasti saamme molemmat nukuttua hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Missähän ihmisen tietoisuus hengaa unen aikana
Rakkaiden luona.
Uu simaa😄