Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstailet mun kanssa? Jo vuosia?
Ei se ole hän, koita nyt uskoa. Sinua trollataan ja/tai vastailet ihan satunnaisille ihmisille.
Jukka hei. Voisitko ystävällisesti häipyä mun päästä ja unista ennenkaikkea. Miten edes voi nähdä unta jostain hämyisestä muistosta, illasta..herranjestas.... toivon sulle kaikkea hyvää ja onnea.
Vierailija kirjoitti:
En halua aiheuttaa sulle mitään stressiä S
Huolehdi vain itsestäSi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei onnistu näkeminen
Niin ei onnistunut.... Voitko soittaa ja kertoa mikä tämä kuvio on? Minulla on oikeus tietää. En suutu, voidaan keskustella asiallisesti. Soita lyhyt puhelu ja kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mun ristiriitainen käytös johtui ainoastaan mun huonosta itsetunnosta ja peloista, etten kelpaa tällaisena. Oot jotain ihmeellistä ja ajattelen kieroutuneesti, että löydät joskus parempaa. Ja varmasti löydätkin. Sellaisen jonka oikeasti haluat ja jota katsot yhtä rakastuneesti, kuin mä sua.
Jos hän ajattelisi noin. Haluaisin kuulla sen häneltä.
Sivusta naiselta
Nainen olen ja meni menneisyyden miehelle. Pelkkää ajatusten purkua.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö minut pyöräilemässä? Minkä värinen pyörä ja minkä väriset kamppeet oli?
Vastaa nyt. Olet sen velkaa ja enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis edelleen naimisissa
En ole koskaan ollut naimisissa, sivusta
Asut samassa osoitteessa matamin kanssa ja olet naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Tuli huono omatunto yhdestä viestistä kun siltä itestäkin tuntunut. Tärkeintä tässä tilanteessa että molemmat purkaa fiiliksiään.
Mitä viestiä tarkoitat? En ole eilisen jälkeen tänne avautunut. Tänään tänne ei ole kiinnostanut kirjoittaa mitään kun tämänpäiväiset viestit näyttää olevan vain tuon yhden tyypin yksinpuhelua
Olitpa rento kesämies mintun vihreissä shortseissasi
Jos sulla on jotenkin paha mieli niin lähetän kaikkea hyvää tarkoittavan halin, nyt ensihätään. Sellaisen sopivan pitkän ja läheisen
Onko sulla rakkaussuhde matamiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei onnistu näkeminen
Niin ei onnistunut.... Voitko soittaa ja kertoa mikä tämä kuvio on? Minulla on oikeus tietää. En suutu, voidaan keskustella asiallisesti. Soita lyhyt puhelu ja kerro.
Ei ollut sinulle, omalle kaivatulle, mies on hän
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on jotenkin paha mieli niin lähetän kaikkea hyvää tarkoittavan halin, nyt ensihätään. Sellaisen sopivan pitkän ja läheisen
Ei auta, sinun pitäisi vähintäänkin soittaa ja selittää.
Vierailija kirjoitti:
Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua aiheuttaa sulle mitään stressiä S
Kenelle? Laita oikean nimen eka kirjain.
Eikö näy s kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vaan mikä?
Vierailija kirjoitti:
Olitpa rento kesämies mintun vihreissä shortseissasi
Näitä on liikkeellä.
Tuli huono omatunto yhdestä viestistä kun siltä itestäkin tuntunut. Tärkeintä tässä tilanteessa että molemmat purkaa fiiliksiään.