Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
En ole kovin toiveikas onnistumisestani tässä
Jotenkin tuntuu aina kurjalta, kun joku on ihastunut, lähes rakastunut johonkin ihmiseen koko sydämestään ja sitten sen toisen tunteet onkin ihan eri tasolla, tykkää kyllä, mutta ei ole pakahduttavan ihastunut. Mutta sellaista se elämä on. Itsellekin nuorena käynyt noin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee pakokauhun tunteita.
Mikä niitä aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja ilmestyy oppilaan ollessa valmis oppimaan.
Mitäs tämä sitten tarkoittaa elämässä?
Joltain persoonallisuushäiriöisen harhailulta lähinnä kuulostaa, kun ottaa huomioon tämän ympäristön mihin kirjoitettu.
Surullista jos olen täällä yksin ikävöimässä. Oikeastaan traagista jos 'hän' on ollut jo pitemmän aikaa pois täältä
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos olen täällä yksin ikävöimässä. Oikeastaan traagista jos 'hän' on ollut jo pitemmän aikaa pois täältä
Kuule traagisempaa se olisi, jos molemmat ikävöisi, eikä kumpikaan tekisi mitään. Se olisi jo tuplatraagista.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan tuo silti ikävöidä. 🌸
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu aina kurjalta, kun joku on ihastunut, lähes rakastunut johonkin ihmiseen koko sydämestään ja sitten sen toisen tunteet onkin ihan eri tasolla, tykkää kyllä, mutta ei ole pakahduttavan ihastunut. Mutta sellaista se elämä on. Itsellekin nuorena käynyt noin. Sivusta.
Ei sillä ole lopulta mitään väliä, kuten ei millään ole. En jaksa nykyään edes ajatella koko asiaa sen kummemmin, kun se on jo mennyt. Joo, mulla olisi voinut olla upea elämä jos en olisi tavannut häntä, mutta ei voi enää mitään.
Menetettyä aikaa ei saa takaisin, joten täytyy vain keskittyä tähän ja tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule traagisempaa se olisi, jos molemmat ikävöisi, eikä kumpikaan tekisi mitään. Se olisi jo tuplatraagista.
Niin on. Kaipaamme toisiamme, eikä kumpikaan tee mitään. Minä tein joskus.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Connor mcdavid sekä Lauren kyle saivat toisensa juhannuksena kun menivät kihloihin toistensa kanssa kumpikin osapuoli. Se on epä reilua etten ole kihloissa
Ei se kihloissa oleminen ole mikään iso juttu, turhaan siihen takerrut
Olen kuvitellut meidän vihkimisen. Oikeasti sitä ei tule, mutta mielikuvituksessa kaikki on mahdollista.
Yksi poika olisi saanut pitää isänsä jos maailma ei olisi ollut niin konservatiivinen.
Isä joi. Kukaan ei puuttunut. Isä oli yksinhuoltaja.
T. Sureva leski
HonEy laitoin sinulle viestin tänään. Toivottavasti katsot sen, koska olisi pakko nähdä pian💞
Vierailija kirjoitti:
Yksi poika olisi saanut pitää isänsä jos maailma ei olisi ollut niin konservatiivinen.
T. Sureva leski
Hän oli paras mahdollinen Isä pojalleen ja hyvä ihminen.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Muutosten kirja kertoo kerta toisensa jälkeen, että tässä jutussa on jotain, mitä en tiedä. Mitä se voisi olla?
Et tiedä, miten pahaan kuntoon kaikki meni.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut meidän vihkimisen. Oikeasti sitä ei tule, mutta mielikuvituksessa kaikki on mahdollista.
Kerro siitä, millainen se olisi?
Vierailija kirjoitti:
T. Sureva leski
Miehet juovat viinaa ja se on normaalia.
Ne sanovat.
Se ei ole normaalia että lapsi menettää isänsä siksi.
Mua itkettää.
Kuinka nyt niin?