Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2541/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.

Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.

Vain ne rukoukset toteutuvat, jotka ovat Jeesuksen tahdon mukaisia, ja Raamatussa Jumala sanoo vihaavansa eroa. Jos siis yhteenpääsy edellyttäisi jonkun eroa tai kuolemaa, silloin on turha rukoilla yhteenpääsyä. Ei tule tapahtumaan.

Näin se on. Samaan aikaan Jumala voi tehdä mahdottomasta mahdollista, en tiedä miten. Saa sitä huokailla Herralle taakkojaan. Hän ymmärtää meidän heikkouksiamme ja auttaa ja johdattaa kuten Hän parhaaksi näkee, tietysti Sanan mukaan. Herra yksin tietää kaiken.

Mutta on tyypillistä Jumalan toimintaa, että hän antaa tilanteen, joka on inhimillisesti mahdoton. Silloin ihminen kääntyy Jumalan puoleen ja pyytää apua.

Onpas varsinainen vekkuli. Minäkin tönin ihmisiä rotkon reunalta roikkumaan, jotta pyytäisivät minulta apua. Hiveleehän se anelu.

No autatko? Tai saako sinulta pyytää?

Vierailija
2542/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä ikävä ja surku. 💛🌞

Miksi suret?

Vastasinkin jo aiemmin. Vastakaiun puutetta suren. 💛🌞

oletko kertonut miehelle sun tunteista? Jos hän ei niistä tiedä, niin ei voi vastakaikua edes antaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.

Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.

Vain ne rukoukset toteutuvat, jotka ovat Jeesuksen tahdon mukaisia, ja Raamatussa Jumala sanoo vihaavansa eroa. Jos siis yhteenpääsy edellyttäisi jonkun eroa tai kuolemaa, silloin on turha rukoilla yhteenpääsyä. Ei tule tapahtumaan.

Näin se on. Samaan aikaan Jumala voi tehdä mahdottomasta mahdollista, en tiedä miten. Saa sitä huokailla Herralle taakkojaan. Hän ymmärtää meidän heikkouksiamme ja auttaa ja johdattaa kuten Hän parhaaksi näkee, tietysti Sanan mukaan. Herra yksin tietää kaiken.

Mutta on tyypillistä Jumalan toimintaa, että hän antaa tilanteen, joka on inhimillisesti mahdoton. Silloin ihminen kääntyy Jumalan puoleen ja pyytää apua.

Onpas varsinainen vekkuli. Minäkin tönin ihmisiä rotkon reunalta roikkumaan, jotta pyytäisivät minulta apua. Hiveleehän se anelu.

No autatko? Tai saako sinulta pyytää?

Totta kai autan. Sitten he rakastavat minua, kun pelastin heidät. Korkeasaaressa nakkasin kerran erään turistin tiikerin häkkiin. Nostin hänet pois juuri ennen kuin tiikeri ehti hänen kimppuunsa. En vieläkään tiedä ja ymmärrä, miksi hän ei pidä minua jumalallusena pelastajana. Jumittaa vaan siihen, että ei olisi tarvinnut pelastaa, jos en olisi heittänyt häntä sinne lainkaan. Ihme nillittäjä.

Vierailija
2544/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suret?

oletko kertonut miehelle sun tunteista? Jos hän ei niistä tiedä, niin ei voi vastakaikua edes antaa?

Eiköhän me kaikki olla ja sitä sitten täällä itketään, kun ei ollut vastakaikua. Sivustalta.

Vierailija
2545/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suret?

Oon joo.

Vierailija
2546/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: valitse emojeista kaivattusi kuva!

🤷🏻

Mäkin tunnen tän tyypin. Eri

Vierailija
2547/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesuiitat ovat lähteneet kiertämään maapalloa.

Nonni.

Niinpä. Oon yksin. Tuutko käymään.

Mä en oo yksin.

Ei se haittaa. Voit tulla silti.

Ok, 10 minsan päästä siellä. Pistä housut jalkaan.

Vierailija
2548/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suret?

Oon joo.

no mitä sulle vastattiin?

Vierailija
2549/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurotarjoilua mammoille.😉

Vierailija
2550/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taateli, tiedän, että ta- vaat tätä ketjua. Viesti sulle: olet yksinkertainen, moukka gubbe.

Vierailija
2551/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suret?

Oon joo.

no mitä sulle vastattiin?

Ohitettiin saman tien. Ei kyllä eikä ei.

Vierailija
2552/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: valitse emojeista kaivattusi kuva!

👩🏻🏫

Vierailija
2553/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taateli, tiedän, että ta- vaat tätä ketjua. Viesti sulle: olet yksinkertainen, moukka gubbe.

Miten voikin joku ihminen tuntua näin hyvältä, hänestähän suorastaan nautitaan. Keksikääpäs muuta tekemistä. Hyi hyi.

Vierailija
2554/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistettiin viesti Ukrainan lapsista jos nuo rukousjutut saa olla? Liittyy ihan yhtä paljon aiheeseen. Kun kerran tungette keskustelua Jumalasta joka paikkaan, niin kestäkää se, ettei kaikki ole siitä samaa mieltä. Aivan yhtä mukava niitä on lukea, kuin teidän minun juttuja. Raamatun mukaan mitään Jumalan tahdon vastaista ei tapahdu, joten on loogista olettaa, että hän tahtoo venäläissotilaiden r*iskaavan ukrainalaislapsia. Minulle sopii olla siitä kirjoittamatta, jos lopetatte sen Jumalanne tunkemista toisten asioihin.

Jumala puhuu kauttasi tuoden julki sinun sisintäsi. Et ole kovin valoisa persoona. Kuinka loogista tämä on sinun tulkintasi kautta?

Vierailija
2555/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, poika ja pyhä henki. Jumalan siunausta kaikille. Aamen

Vierailija
2556/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku anoo itkien että saisi kaivatun omakseen.

Vierailija
2557/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistettiin viesti Ukrainan lapsista jos nuo rukousjutut saa olla? Liittyy ihan yhtä paljon aiheeseen. Kun kerran tungette keskustelua Jumalasta joka paikkaan, niin kestäkää se, ettei kaikki ole siitä samaa mieltä. Aivan yhtä mukava niitä on lukea, kuin teidän minun juttuja. Raamatun mukaan mitään Jumalan tahdon vastaista ei tapahdu, joten on loogista olettaa, että hän tahtoo venäläissotilaiden r*iskaavan ukrainalaislapsia. Minulle sopii olla siitä kirjoittamatta, jos lopetatte sen Jumalanne tunkemista toisten asioihin.

Jumala puhuu kauttasi tuoden julki sinun sisintäsi. Et ole kovin valoisa persoona. Kuinka loogista tämä on sinun tulkintasi kautta?

No ei kovin loogista. Jumala tuo minun kauttani ilmi sitä, etten usko häneen lainkaan. Lisäksi hän tuo minun kauttani ilmi sitäkin, että jos puututte toisten asioihin, niin argumenteistanne aletaan keskustella. Ette voi siinä vaiheessa laittaa käsiä korville ja koettaa lopettaa keskustelua, jos haluatte kunnioittaa muita ihmisiä.

Rautalangasta vääntäen: Kun ihminen ei usko Jumalaan, älä mene ohjeistamaan syyttelemään häntä Jumalan ohjeiden vastaisesta toiminnasta. Jos kuitenkin menette, niin kunnioittakaa sen verran, että todella käytte sen keskustelun, jonka se herättää. Ette voi olettaa, että saatte mennä tölväisemään ihmisiä vapaasti ja jos saatte takaisin, loukkaantua siitä.

Vierailija
2558/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

i'd rather be hated for who i am than loved for who i am not

Vierailija
2559/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta. Kaihomieli. 

Vierailija
2560/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🕳🐘🐾🏞🎶🌻

Surullinen norsu kävelee itkuvirren säestyksellä takaisin kaivoon. Hän ei huomaa kaunista säätä eikä jokilaakson virvoittavaa vehreyttä ja mietteissään löntystellessänsä talloo epähuomiossa kauniin auringonkukkapellon lyttyyn

- tulkinta sivusta

Pessimisti! Yritä uudelleen.

Kokeile mitä on olla optimisti.

Ruma, mutta onnellinen vanha ja sairas  elefantti tepastelee kaivolle raikkaan veden äärelle. Linnut laulavat vehreässä laaksossa ja auringonkukatkin iloitsevat

Hahaa! Melkein, mut ei ihan kuitenkaan. Ei huono!

Ajattelit jo osittain käänteisesti. Olet ottanut jo pitkän harppauksen onnellisen optimistin polulla. Älä luovuta. Hyvä susta vielä tulee.

Luulen, että olet aivan luonnonlahjakkuus. 🤔Halaan sinua. Onnea onnekkaalle polullesi. 🤗👍

Ketju on lukittu.