Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2321/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sinusta julkaissut somessa tänä vuonna jotain sellaista mitä ei olisi saanut?

Vierailija
2322/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että tämä kipu joskus hellittää, että joskus saan rauhan kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Toivon, että voin antaa anteeksi itselleni ja sinulle. Toivon, että sitten muistaisin vain se kaiken hyvän. Toivon, että saamme molemmat nukuttua hyvin ja rauhassa tänä yönä. Rakastan sinua aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ei voi jutella sulle oikeasti kahden kesken vaan julkisesti pitää.

Vierailija
2324/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon, että tämä kipu joskus hellittää, että joskus saan rauhan kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Toivon, että voin antaa anteeksi itselleni ja sinulle. Toivon, että sitten muistaisin vain se kaiken hyvän. Toivon, että saamme molemmat nukuttua hyvin ja rauhassa tänä yönä. Rakastan sinua aina.

Toivon sivusta sitä samaa sinulle.

Vierailija
2325/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä yksi varsinainen poloinen😅 En pysty edes yhtä iltaa olla ajattelematta häntä🥺

Ketä ajattelet?

Tiedä vaikka sinua;)

Vierailija
2326/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut vain inhoamaan ihmisten kanssa tekemisissä olemista. Niitten eteen pitää uhrata vaikka mitä, niin että oma elämä ja terveys menee pilalle ja lopputulos on se että sekään ei riitä. Ne vain inhoaa lopulta.

Vierailija
2327/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun ei voi jutella sulle oikeasti kahden kesken vaan julkisesti pitää.

Voisit, jos olisit aloitteisiini tarttunut. Sä oot määrittänyt meidän kommunikaation rajat. En minä.

Vierailija
2328/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ihan paras. Kirjoitin tänne ehkä pari vuotta sitten viestin yhdelle miehelle, johon oli salaa ihastunut - tosi pahasti. Kuvittelin silloin etten selviä "sydänsäryistä" jne...mutta tässä nyt sitä ollaan vielä järjissään, ja sydän pamppailee uudelle miehelle. Tällä kertaa olen varovaismpi ja etenen hitaammin...

Vierailija
2329/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä sunshine💕

Vierailija
2330/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mahdat uskoa vai uskotko ollenkaan? Kaivatulleni

Uskon. Omalla laillani tietoisesti.

Vierailija
2331/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että oon joutunut sellaiseksi pahan puhumisen kohteeksi. Kun aika monelle ihmiselle se tuntuu olevan tapa sosialisoida, että on yhteinen haukun kohde. Yksi sellainen on varmasti parempi kuin monta. Jos haukkuu vähän kaikkia, niin on vain veemäinen persoona, mutta jos tekee yhdestä haukun kohteen, niin se on vain p*ska ihminen. Ties kuinka kauas maine on kirinyt. Haluaako sitten kukaan olla sellaisen kanssa ikinä minkäänlaisissa tekemisissä. En usko.

Ei kukaan fiksu ihminen perusta käsitystä toisesta johonkin kolmannen osapuolen puheisiin.

Vierailija
2332/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä sunshine💕

Hyvää yötä. 💕

Vierailija
2333/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä yksi varsinainen poloinen😅 En pysty edes yhtä iltaa olla ajattelematta häntä🥺

Ketä ajattelet?

Tiedä vaikka sinua;)

Kuulepas poloinen, minä olen sitten rukka tai raukka.

Vierailija
2334/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea juttu on sekin, kun en tunne sinua. Luulen sitten kaikenlaista.

Vierailija
2335/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä yhä vieläkin sulle, joka yllättäen varastit mun sydämen lupaa kysymättä ja sitä ollenkaan palauttamatta. Pyytäisin mun sydäntä takaisin, voisitko antaa?

Vierailija
2336/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut vain inhoamaan ihmisten kanssa tekemisissä olemista. Niitten eteen pitää uhrata vaikka mitä, niin että oma elämä ja terveys menee pilalle ja lopputulos on se että sekään ei riitä. Ne vain inhoaa lopulta.

Kuulostaa siltä että elät jonkun toisen elämää. Ota ohjat omiin käsiin. Ja ala elää sellaista elämää kuin sinä haluat. Onko esim urasi tai parisuhteesi se, mitä sinä oikeasti haluat ja ole itsellesi rehellinen.

Vierailija
2337/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat pitkänmatkalaisia.

Vierailija
2338/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pellen oon vamaan onnistunut itsestäni tekemään viestin lähettämisellä (siis ihan oikeassa elämässä), mutta onko sillä niin väliä. Aika näyttää. Liian vakavasti ei pitäisi ottaa juuri mitään tässä elämässä. Ainakaan itseään.

Sääntö numero yksi.

Vierailija
2339/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä lukea ennakkoluuloja ja kokemuksia vl-ihmisistä, vaikka asia ei sinänsä ketjuun kuulu.

No kuuluuhan, jos kaipaa ja ikävöi vl-tyyppiä. Sehän on vain yksi määritelmä muiden joukossa. Kuten vaikka aspa tai opekollega.

Totta! 👍👍👍

Vierailija
2340/12534 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että oon joutunut sellaiseksi pahan puhumisen kohteeksi. Kun aika monelle ihmiselle se tuntuu olevan tapa sosialisoida, että on yhteinen haukun kohde. Yksi sellainen on varmasti parempi kuin monta. Jos haukkuu vähän kaikkia, niin on vain veemäinen persoona, mutta jos tekee yhdestä haukun kohteen, niin se on vain p*ska ihminen. Ties kuinka kauas maine on kirinyt. Haluaako sitten kukaan olla sellaisen kanssa ikinä minkäänlaisissa tekemisissä. En usko.

Ei kukaan fiksu ihminen perusta käsitystä toisesta johonkin kolmannen osapuolen puheisiin.

Toivottavasti niin. Aika usein ne vain vaikuttaa. Tulee sellainen ennakkoasenne ettei ehkä edes haluta tutustua, vaan pysytään mielummin mahdollisimman kaukana.

Ketju on lukittu.