Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.
Mun kokemus on, ettei mihinkään tuollaisiin rukouksiin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin siihen tietoisuuteen ja ilmapiiriin, jossa sinä olet läsnä.
come along now
come along with me
come along now
come along and youll see
what it's like to be free
🤍
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki toiveet ja unelmat heräävät heti henkiin, jos näen hänet tai ajattelen häntä?
Toiveet ja unelmat?
Ketjussa on hiljaista, kun kaipaajat ovat Evankeliumijuhlilla, Herättäjäjuhlilla ja Suviseuroilla.
Hiljaisuus satuttaa mua, mutta omapahan oli valintasi. Se on ok. Toivottavasti ei nähdä enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ollu aina kapinallinen
Vapaat ihmiset kapinoivat. Kapinasta syntyy vapautta. Kapina on positiivista tekemistä. Kapinoiminen on vapautumista. Kapinan tarkoitus on murtaa esteitä. Kapina ja vapaus kuuluvat yhteen aukottomasti. Kapina on hyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan sun haikailun tähän kesäkuuhun. Tiesin koko ajan, että olen poloinen.
Huominen enää aikaa haikailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ihminen on niin ihana, että yksikin ajatus hänestä tuntuu palaselta taivasta?
Miksi kiellät totuuden? Ota vastaan jos se tuntuu niin hyvältä. Älä kiellä itseltäsi hyvää. Jos kiellät aina itseltäsi hyvän tulet onnettomaksi surulliseksi poloiseksi.
Huomiseen. Nuku hyvin. Sinä olet 💞
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on hiljaista, kun kaipaajat ovat Evankeliumijuhlilla, Herättäjäjuhlilla ja Suviseuroilla.
Voi olla että noissakin. Suurin osa on yrittämässä heitellä uusia verkkoja vesille. Osa palaa kaipaamaan vanhaa syksyn tullen, ja osalla on uudet ihastukset. Ja ainahan tänne pöllähtää ihan uusia, kesäloman jälkeen taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki toiveet ja unelmat heräävät heti henkiin, jos näen hänet tai ajattelen häntä?
Toiveet ja unelmat?
Aih, älä koske siitä kohdasta, sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Joku saattaa olla ortodoksien praasniekoillakin. Niitähän vietetään näin kesäisin. Joskus entisaikoina ne ovat olleet kosteita pariutumisjuhlia, mutta nykyään lähinnä kirkkomummojen kansallispukujen tuulettamistilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku ihminen on niin ihana, että yksikin ajatus hänestä tuntuu palaselta taivasta?
Osaat hyvin kuvata rakastumisen tunteita.
Kyllä mutta se kertoo myös vahvasta kiinnostuksesta. Ei tunnu hyvältä jos sitä ei saa vaikka vesi jo herahtelee kielellä ja pian valuu pitkin suupieliä.
Vierailija kirjoitti:
Onneks suhu voi luottaa että oot nytte kotona
Ainahan mä.
Onko täällä ne eilistä paremman näköiset vallesmannit?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä vielä tiedustella että missä se mun luvattu unelmieni prinssi oikein on? Vai oliko sekin valhetta? Löytyykö Suomesta älykästä ihanaa miestä joka rakastuisi tällaiseen ihanaan rumaan kieroon naiseen jota ei ymmärrä kukaan ja jota kaikki kiusaa! Olen aivan poloinen pupunen. Aivan yksin. Kukaan ei välitä minusta. Enkä saanutkaan kuolla vieläkään. Kuka herättäisi minussa henkiin sen rakkauden joka on jo haudattu aikaa sitten? Onko unelmani onnesta pilalla? Olen onnellinen siitä että olen selvinnyt kaikesta yksin. Ja yksi toive olisi vielä, siskoni olisi paras ystäväni edelleen jos hän haluaisi. 🖤 Terkkuja pupuilleni. 🐰🐇
Aina noita vaatimuslistoja Kun älykästä miestä haet niin blokkaat kyllä tään Hopeaketun sulhaskanditaateista pois😪
En nyt tietenkään tarkoituksella. En vain osannut ajatella että Hopeakettu pitäisi rumasta naisesta. Mutta pitääkö hän kuitenkin?
Kaikki ulkoinen on katoavaista, se mitä ihminen on sisältä pysyy ja parhaimmassa tapauksessa jalostuu.
Kyllä me ajattelemme siis asiasta samantasoisesti. Mitä kuuluu sinun sisäiselle jalostuksellesi?
Taannun😄
Se miten itsensä näkee ja kokee on tietty yhden ainoan ihmisen näkemys, itsensä. Saattaa olla hyvinkin iso ristiriita siinä miten muut ihmiset kokevat😄
Pitäisi joltain muulta kysyä miten olen jalostunut niin kuulisit mielipiteen joka olisi vailla minun omia harhoja🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miksi? Haluaisin ymmärtää. En ymmärrä sua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt? Miksi et luota sisäiseen viisauteesi? Kiellätkö totuuden? Etkö kehtaa ottaa positiivista ajatusta vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.
Mun kokemus on, ettei mihinkään tuollaisiin rukouksiin vastata.
Kaikki on aina läsnä. Jos joudut itkemään, joudut itkemään. Kaikki on ohimenevää. Kaikki on väliaikaista vaan. Kaikki on hyvin tässä ja nyt vaikket tuntisi niin. Myrskyn silmässä ei ole turvallisuudentunnetta. Myrskyn jälkeen on puotaisempi sää.