Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako deittailumaailmassa jos naisella on yksi vielä kotona asuva täysi-ikäinen lapsi?

Äiti
25.06.2023 |

Lapsi käynyt lukion ja asuu siis vielä kotona. Pitää välivuoden ja miettii paremmin mihin hakee jatko-opiskelemaan. Töitä kuitenkin aikoo tehdä välivuoden.

Itse olen siis hiljattain eronnut ja mietin, että onko miehille ehdoton ei lapset vaikka lapsi olisikin jo aikuinen? Onhan täysi-ikäinen lapsi täysin eri asia kuin pienet lapset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa mutta sen täysi-ikäisen lapsen olisi hyvä olla jossain muualla kun kotona kun mies tulee käymään päiväkahveilla.

Vierailija
2/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetonta kumppania etsivää haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se haittaa mutta sen täysi-ikäisen lapsen olisi hyvä olla jossain muualla kun kotona kun mies tulee käymään päiväkahveilla.

Voi hyvää päivää taas. En mä nyt tänne ole heti jotakin miestä raahaamassa lapsen ollessa paikalla! Ja ihan kuin mä en pääsisi miehen luo. 

Vierailija
4/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se täysi-ikäinen asuu vielä kotona. Menisi luuseri töihin. T. Kokoomuksen kannattaja

Vierailija
5/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se täysi-ikäinen asuu vielä kotona. Menisi luuseri töihin. T. Kokoomuksen kannattaja

Et sitten osannut lukea aloitusta. Mene muualla vajaaälyinen.

Vierailija
6/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän riippuu miehestä. Jos mies toivoo, ettei naisella ole lapsia, niin silloin se lapsi haittaa, vaikkei edes asuisi enää kotona. 

Vierailija
7/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää taas. En mä nyt tänne ole heti jotakin miestä raahaamassa lapsen ollessa paikalla! Ja ihan kuin mä en pääsisi miehen luo. 

Sun täysi-ikäinen lapsi kutsuu jauhojengin kylään heti kun poistut yökylään itse. Älä sano sitten jälkeenpäin, ettei varoitettu.

Jos sä tai sun lapsi käyttää huumeita, niin älä oleta kaikkien muidenkin niin tekevän. Kyllähän tuo on yksin kotona ollut jo alaikäisenä eikä ole mitään bileitä pitänyt. 

Vierailija
8/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä haittaa ja ketä ei. Haitan kokeminen on yksilöllistä. Joitain haittaa ihan kaikki ja joitain ei oikein mikään.

Vierailija
9/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan 17-vuotias haitannut. Mies, jonka kanssa silloin seurustelin, oli isä hänkin, tosin hänen lapsensa oli jo aikuinen eikä asunut kotona. Mutta ei pitänyt mitenkään ihmeellisenä sitä, että minulla oli lähes täysi-ikäinen lapsi. 18 vuotta täytettyään lapseni muutti jatkamaan opintojaan toiseen kaupunkiin.

Vierailija
10/10 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä, koska aikuiset näkee toisiaan silloin, kun siihen on paras tilaisuus. Olen tällä hetkellä parisuhteessa samantyyppisessä elämäntilanteessa olevan naisen kanssa ja nähdään enimmäkseen minun luona, jotta saadaan olla paremmin kahdestaan. Samalla myös nuori saa tilaa olla itsekseen omassa rauhassa, eli kaikki voittavat.

-Lapseton mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme