Leikittekö koskaan vaikka olette aikuisia?
Leikittekö pyörää ajaessanne että ajatte autolla? Tai teettekö kotona majan vilteistä ja lakanoista? Tai luettelo lasten satuja? Tai kun teette ruokaa, leikittekö että olette ruokaohjelma kokkeja? Tai selitättekö yksin ääneen jotain juttua leikkien että joku kuuntelee?
Mä teen noita kolmea viime mainittua.
Kommentit (8)
Ajatusleikkejä kyllä. Käyn mielessä läpi kuvitteellisia tilanteita. Mitä joku tekisi ja sanoisi, mitä siihen vastaisin jne.
Vain lapseni kanssa, mutta joka päivä.
Puolison kanssa leikitään välillä alakerran vuokralaisperhettä :D
Leikin paljonkin ajatuksissani, esim tuota ruoanlaitto-ohjelmaa tai taksia.
Puhelen yksin ollessa ja kuvittelen monesti olevani asiantuntijana jossain ohjelmassa.
Joo, lapsena tein sitä että kun ajoin pyörällä niin väänsin leikisti kaasua kahvasta ja meinaan tehdä sitä välillä edelleen. Sitten kun jumppaan kotona pelleilen vaikka kävelemällä karhunkävelyä ja saatan keksiä jonkun oudon liikkumistavan esim. pitää kävellä eteisen mattoa eteenpäin niin että jalat menee reunoilla eikä niitä saa koukistaa. Pelleilen tanssia treenatessa. Sitten tylsät kotihommat hoidan niin että kuvittelen että joku pikkupomo hengittää niskaan ja on kauhea kiire saada ne lakanat vaihdettua. Eli leikin hotellisiivoojaa, kokkia, mitä milloinkin. Laulan suihkussa jotain oli hepokatti maantiellä poikittain. Joo tää lista on aika loputon. :D Työelämässä roolini taas on hyvin asiallinen eikä kukaan varmaan muutenkaan ihan heti ajattelisi mun olevan tällainen kun olen suht pidättyväinen ihmisten ilmoilla.
Rakennan kivistä kauniita kasoja, viheltelen ruohonkorsilla, pomputtelen palloa, tanssin, laulan omia lauluja, piirrän, katselen pilvien kuvioita :)
En