Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko osallistua rikkaat ja rahattomat ohjelmaan?

Vierailija
25.06.2023 |

Vai etkö halua julkisuutta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas enkä rahaton joten en. Enkä osallistuisi tositeeveehen kyllä muutenkaan.

Vierailija
2/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin osallistua ohjelmaan Keskituloiset ja keskituloiset. Hirmuisen mielenkiintoinen draaman kaari varmaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suomi on pieni maa ja minulla ei ole tarvetta itkeä telkkarissa

Vierailija
4/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin osallistua ohjelmaan Keskituloiset ja keskituloiset. Hirmuisen mielenkiintoinen draaman kaari varmaankin.

toiset sniiduilee ja toiset shoppailee( itse valitettavasti tätä viimeistä possea)..

Vierailija
5/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikas enkä rahaton.

Kuukausitulot 8500€

Vierailija
6/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kituuttaa viikko jonkun mini budjetilla kun kotona voi nauttia elämästä.

On joskus pentuna kituutettu muutaman satkun viikkorahalla.

Vierailija
7/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä samanlaiset neljä tonnia nettona tienaavat perheet vaihtaisivat päittäin lähiörivarejaan ja toyota corollojaan, täyttäisivät toistensa jääkaappeja samoilla jahtimakkaroilla ja naukkailisivat pirkkaolutta Putousta katsellen.

Vierailija
8/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Etelä- Suomessa enkä halua julkisuutta olen , jopa kieltänyt Juorulehtiä kuvaamasta minua!

Vierailija
9/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa joo. Olen köyhä, mutta julkisuus olisi aika kamalaa. Mietin, että mitä he saavat ohjelmaan osallistumisesta?

Vierailija
10/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
11/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsisi kun en kuulu kumpaankaan kohderyhmään.

Vierailija
12/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu Etelä- Suomessa enkä halua julkisuutta olen , jopa kieltänyt Juorulehtiä kuvaamasta minua!

Joo mulla on toi sama. Koko ajan joutuu kieltämään juorulehtiä kuvaamasta ja ravistelemaan innokkaimmat paparazzit lahkeensuista irti.

Vierailija
13/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä! Minullahan on 3 muumimukia!!! Voi sitä huutoa, kuinka kaksi itse ostamaani muumimukia yht. 30 euroa on pilannut koko elämäni ja syössyt minut köyhyyteen ja kuinka tuo 30 euron säästäminen olisi pelastanut minut köyhyydeltä. Vain kahden muumimukin tähden olen nyt tässä jamassa :(

Vierailija
14/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän pääsee esittämään kumpaa tahansa ryhmää tuloista riippumatta 😆😆😆

Vierailija
15/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riittävän köyhä enkä missään nimessä haluaisi mihinkään tosi-tv -ohjelmaan.

En ole koskaan katsonut ohjelmaa, mutta luin, että joku varakas mies auttoi vähävaraista naista korjaamalla tämän kylpyammeen ja lahjoittamalla rahaa. Arvostan hyviä ihmisiä, joten arvostan hänen tekoaan. :)

Vierailija
16/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole riittävän köyhä enkä missään nimessä haluaisi mihinkään tosi-tv -ohjelmaan.

En ole koskaan katsonut ohjelmaa, mutta luin, että joku varakas mies auttoi vähävaraista naista korjaamalla tämän kylpyammeen ja lahjoittamalla rahaa. Arvostan hyviä ihmisiä, joten arvostan hänen tekoaan. :)

Siellä on lähinnä keskituloisia pienyrittäjiä joten ohjelma on pelkkä huono vitsi.Yksi esitti rikasta 13 000€ vuosituloilla.

Vierailija
17/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerien mukaan olen nippa nappa keskituloinen niin en voi osallistua.

Vierailija
18/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, meidän kahden aikuisen talouden nettotulot on yli 12 000 e/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän