Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnettomuus Gröna Lundin huvipuistossa Expressen: Yksi kuollut

Vierailija
25.06.2023 |

Onnettomuus Gröna Lundin huvipuistossa Expressen: Yksi kuollut https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009677785.html

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryzxcsien sa* otaasia?

En olisi yllättynyt.

Ajattelin itse täsmälleen samaa.

Vierailija
42/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan ja missä vaiheessa on käyttänyt hätäjarrua? Uutisesta tulee jotenkin tunne, että koko onnettomuus olisi johtunut siitä, mutta eihän sen jarrun toki tulisi niin toimia että aiheuttaa vaaraa kyydissä olijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, kuka noihin hurjiin vekottimiin edes menee, saati laskee lapsiaan.

Kuinka uskallat poistua kotiovestasi.

Tai olla siellä kotona, voi tulla meteoriitti tyynylle https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008334715.html

Vierailija
44/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan ja missä vaiheessa on käyttänyt hätäjarrua? Uutisesta tulee jotenkin tunne, että koko onnettomuus olisi johtunut siitä, mutta eihän sen jarrun toki tulisi niin toimia että aiheuttaa vaaraa kyydissä olijoille.

Minä taas en ymmärrä tätä vouhotusta hätäjarrun käytöstä. Jos vuoristorata menee epäkuntoon ja kyydissäolijoita putoilee, niin pakkohan se laite on pysäyttää.

Vierailija
45/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tilanne kaikkiaan, toivotaan että kuolleiden määrä pysyy yhdessä

Niin nää on aina näitä. Mehän ei tiedetä kuinka pahasti kukin on loukkaantunut.

Miettii omalla kohdalla, niin en haluaisi olla neliraajahalvaantunut vihannes. Se ei ole elämää.

Vierailija
46/47 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä tätä vouhotusta hätäjarrun käytöstä. Jos vuoristorata menee epäkuntoon ja kyydissäolijoita putoilee, niin pakkohan se laite on pysäyttää.

Sen takia ihmetyttääkin, että hätäjarrun käyttö on erikseen mainittu, ihan kuin sitä olisi käytetty ennen onnettomuutta eli onnettomuus olisi johtunut siitä.

Vierailija
47/47 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hänellä oli hauskaa kuollessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän