Onnettomuus Gröna Lundin huvipuistossa Expressen: Yksi kuollut
Onnettomuus Gröna Lundin huvipuistossa Expressen: Yksi kuollut https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009677785.html
Kommentit (47)
Kukakohan ja missä vaiheessa on käyttänyt hätäjarrua? Uutisesta tulee jotenkin tunne, että koko onnettomuus olisi johtunut siitä, mutta eihän sen jarrun toki tulisi niin toimia että aiheuttaa vaaraa kyydissä olijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, kuka noihin hurjiin vekottimiin edes menee, saati laskee lapsiaan.
Kuinka uskallat poistua kotiovestasi.
Tai olla siellä kotona, voi tulla meteoriitti tyynylle https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008334715.html
Vierailija kirjoitti:
Kukakohan ja missä vaiheessa on käyttänyt hätäjarrua? Uutisesta tulee jotenkin tunne, että koko onnettomuus olisi johtunut siitä, mutta eihän sen jarrun toki tulisi niin toimia että aiheuttaa vaaraa kyydissä olijoille.
Minä taas en ymmärrä tätä vouhotusta hätäjarrun käytöstä. Jos vuoristorata menee epäkuntoon ja kyydissäolijoita putoilee, niin pakkohan se laite on pysäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tilanne kaikkiaan, toivotaan että kuolleiden määrä pysyy yhdessä
Niin nää on aina näitä. Mehän ei tiedetä kuinka pahasti kukin on loukkaantunut.
Miettii omalla kohdalla, niin en haluaisi olla neliraajahalvaantunut vihannes. Se ei ole elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä tätä vouhotusta hätäjarrun käytöstä. Jos vuoristorata menee epäkuntoon ja kyydissäolijoita putoilee, niin pakkohan se laite on pysäyttää.
Sen takia ihmetyttääkin, että hätäjarrun käyttö on erikseen mainittu, ihan kuin sitä olisi käytetty ennen onnettomuutta eli onnettomuus olisi johtunut siitä.
Ainakin hänellä oli hauskaa kuollessaan.
Ajattelin itse täsmälleen samaa.