Minäpä jouluostelen tänään, koska kohta on joulu!
Ihana tapa viettää sunnuntaita. Laitan ison kasan joulupalloja tilaukseen. Nyt kun kukaan muu ei vielä ehdi napata löytöjä. Sitten ei tarvi joulun alla enää näistä stressailla.
Kommentit (36)
Myöhässä olet, minä jouluostosten heti joulun jälkeen, kun ovat jouluvalot puolta halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua.
Kiitos!! Teemaväri ensi jouluun on jo valittu!
Hienoa kun ajoissa asiaan varaudut, etkä itke joulukuu 2023 tällä ei rahaa ruokaan ja lahjoihin.Hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä olet, minä jouluostosten heti joulun jälkeen, kun ovat jouluvalot puolta halvempia.
Mutta nyt on oikea aika, jos haluaa jouluksi suppilautoja ja parvekeruukkuja ja uimarenkaita ja sulkapallosettejä.
Minä ostelen jo joululahjoja ensi jouluksi. Huudosta ja Torista löytyy helmiä.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta jouluun 🙀
Se menee äkkiä kuin kullin luikaus. Ennen kuin huomaatkaan, niin ollaan marraskuun lopussa...
Mä löysin ihanat vanhan ajan kuusenpallot netistä viime viikolla. Olispa kohta jo joulu!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuokin! Minä etsin enimmäkseen erikoisempia joulukoristeita. Sellaisia mitä ei kaupoista niinkään löydä.
Minäpäs en ostele. Näin kiltin tarttee vain kirjottaa viikottain Joulupukille mitä tarvitsen. Patekki, nyssykkä, pussukka, säkki ja ovesta mahtumattomat jahlat kukin eri sarakkeeseen. Helpottaa Pukin hommia, kiltteyttä sekin.
Tilasin juuri alennusmyynnistä ekan joululahjan 😊 tästäpä se pikkuhiljaa joulu lähenee!
Vierailija kirjoitti:
Tilasin juuri alennusmyynnistä ekan joululahjan 😊 tästäpä se pikkuhiljaa joulu lähenee!
Loistavaa! Mä tykkään siitä, että löydän nettikirppiksiltä sellaisia "menneiden vuosien" juttuja, mitä ei enää muualta saa ja kun osuu hyvät kohdalle, niin ostan heti pois. Mukavaa ajankulua näin kesäpäivän ratoksi!
Sekin on mukava, että näin saa odotella paketteja jo ennen joulua :D
Mun tekis mieli tilata kanssa Hööksiltä joulupalloja. Ja tekisinmieli tilata Villeroy&Bichon joulukoristeita mutta ovat kovin kalliita. No ehkä törsään yhteen tai kahteen kuusenkoristeeseen tänä vuonna.
Ja ekat joululahjat ostin tammikuussa ja jos sopivaa kohdalle osuu niin lisää hankin pitkin vuotta. Viimevuonna emme ostaneet enää lokakuun jälkeen joululahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Minäpäs en ostele. Näin kiltin tarttee vain kirjottaa viikottain Joulupukille mitä tarvitsen. Patekki, nyssykkä, pussukka, säkki ja ovesta mahtumattomat jahlat kukin eri sarakkeeseen. Helpottaa Pukin hommia, kiltteyttä sekin.
Höh, äläpäs nyt droppaa mun hyvää ostelutunnelmaa :D
Kieltämättä tässä hellehelvetissä alkaa kaivata joulun rapsakkaa pakkastunnelmaa.
Taidankin vaihtaa joulukuusen väriä tänä vuonna. Löytyisiköhän kultaisia kuusia jostakin?
Hyvää joulua.