Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä jouluostelen tänään, koska kohta on joulu!

Vierailija
25.06.2023 |

Ihana tapa viettää sunnuntaita. Laitan ison kasan joulupalloja tilaukseen. Nyt kun kukaan muu ei vielä ehdi napata löytöjä. Sitten ei tarvi joulun alla enää näistä stressailla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua.

Vierailija
2/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä olet, minä jouluostosten heti joulun jälkeen, kun ovat jouluvalot puolta halvempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää joulua.

Kiitos!! Teemaväri ensi jouluun on jo valittu!

Vierailija
4/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta jouluun 🙀

Vierailija
5/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun ajoissa asiaan varaudut, etkä itke joulukuu 2023 tällä ei rahaa ruokaan ja lahjoihin.Hyvä sinä!

Vierailija
6/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhässä olet, minä jouluostosten heti joulun jälkeen, kun ovat jouluvalot puolta halvempia.

Mutta nyt on oikea aika, jos haluaa jouluksi suppilautoja ja parvekeruukkuja ja uimarenkaita ja sulkapallosettejä.

Vierailija
7/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostelen jo joululahjoja ensi jouluksi. Huudosta ja Torista löytyy helmiä.

Vierailija
8/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta jouluun 🙀

Se menee äkkiä kuin kullin luikaus. Ennen kuin huomaatkaan, niin ollaan marraskuun lopussa...

Vierailija
9/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin ihanat vanhan ajan kuusenpallot netistä viime viikolla. Olispa kohta jo joulu!

Vierailija
10/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tuokin! Minä etsin enimmäkseen erikoisempia joulukoristeita. Sellaisia mitä ei kaupoista niinkään löydä.

Vierailija
11/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Vierailija
12/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs en ostele. Näin kiltin tarttee vain kirjottaa viikottain Joulupukille mitä tarvitsen. Patekki, nyssykkä, pussukka, säkki ja ovesta mahtumattomat jahlat kukin eri sarakkeeseen. Helpottaa Pukin hommia, kiltteyttä sekin.

Vierailija
13/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri alennusmyynnistä ekan joululahjan 😊 tästäpä se pikkuhiljaa joulu lähenee!

Vierailija
14/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri alennusmyynnistä ekan joululahjan 😊 tästäpä se pikkuhiljaa joulu lähenee!

Loistavaa! Mä tykkään siitä, että löydän nettikirppiksiltä sellaisia "menneiden vuosien" juttuja, mitä ei enää muualta saa ja kun osuu hyvät kohdalle, niin ostan heti pois. Mukavaa ajankulua näin kesäpäivän ratoksi!

Vierailija
15/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on mukava, että näin saa odotella paketteja jo ennen joulua :D

16/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli tilata kanssa Hööksiltä joulupalloja. Ja tekisinmieli tilata Villeroy&Bichon joulukoristeita mutta ovat kovin kalliita. No ehkä törsään yhteen tai kahteen kuusenkoristeeseen tänä vuonna.

17/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekat joululahjat ostin tammikuussa ja jos sopivaa kohdalle osuu niin lisää hankin pitkin vuotta. Viimevuonna emme ostaneet enää lokakuun jälkeen joululahjoja.

Vierailija
18/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs en ostele. Näin kiltin tarttee vain kirjottaa viikottain Joulupukille mitä tarvitsen. Patekki, nyssykkä, pussukka, säkki ja ovesta mahtumattomat jahlat kukin eri sarakkeeseen. Helpottaa Pukin hommia, kiltteyttä sekin.

Höh, äläpäs nyt droppaa mun hyvää ostelutunnelmaa :D

Vierailija
19/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tässä hellehelvetissä alkaa kaivata joulun rapsakkaa pakkastunnelmaa.

Vierailija
20/36 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin vaihtaa joulukuusen väriä tänä vuonna. Löytyisiköhän kultaisia kuusia jostakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme