Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex puoliso soveltaa aina

Vierailija
25.06.2023 |

Ensin väänsi että lapsi olisi hänellä to-la, no sitten kun vasten tahtoaan joutui taipumaan siihen, että lapsi siellä to-su niin nyt yrittää, että lapsi palaisi sieltä vasta huomenna. Aina pitää yrittää jotain, MIKÄÄN ei mene sovitusti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en kyllä ole tehnyt asiasta yhtään aloitusta aiemmin...

Ap

Vierailija
42/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista huomaa, että on ihmisiä joilla ei ole vastaavasta kokemuksia. Olkaa onnelisia siitä. Ja on ihmisiä, jotka ymmärtävät, joko omien kokemusten tai sivusta seurattujen pohjalta mistä tämmöisessä on kyse.

Kiitos näille ymmärtäväisille ihmisille kommenteistaan.

Ja te, jotka ette ymmärrä, muistakaa, olette etuoikeutettuja koska teidän ei ile tarvinnut käydä tämmöisiä asioita läpi. Ei ole meinaan helppoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jaksaa ja olla ystävällinen ja joustava. Mies vaikuttaa narsistiselta. Kaikki riita hänen kanssa sataa suoraan tämän uuden perheen laariin. Sinusta yritetään tehdä pahista ihan siksi että isä oikeuttaa tällä tekojaan. Kun lapset aikuistuvat he ymmärtävät kuvion.

Vierailija
44/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ei kait tässä muuta voi. Kun vaan saadaan viralliset sopimukset aikaan. Noudatetaan niitä ja katkon kaiken yhteydenpidon exään. Vain aivan pakolliset olen kanssaan tekemisissä.

Lapset ymmärtää mitä ymmärtää, jos

ymmärtää.

Tosi kova pala tämä on ollut itselle kestää. Ja on. Avioeron kestää kyllä. Mutta ei sitä, että lapset menee siinä samalla.

Vierailija
45/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä asiaa lasten näkökulmasta. Onko jotain mitä he erityisesti toivovat ja johon voisit vastata täyttämällä tämän toiveen? Meillä tällainen asia oli lemmikki. Sinun kannattaa myös etsiä itsellesi uusia ystäviä, harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Ehkä saat lapsen mukaan tällaiseen harrastamiseen. Ei ole välttämättä rahasta kiinni. Kuitenkin iloisen ja tasapainoisen äidin luo on mukavampi mennä. Varo kritisoimasta isää tai puolisoa lasten kuullen. Ohita isän kiusaamisyritykset, älä provosoidu tai ainakaan näytä sitä.

Vierailija
46/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut lähteä mukaan isän kilpavarusteluun. Lemmikki on jo. Olen ihan oma tavallinen itseni, jos ei riitä, ei riitä.

Lasten kanssa en enää jaksa jauhaa tätä tilannetta yhtään. Ovat ja menevät miten haluavat.

Oikeus tulee päättämään tapaamisista ja elareista. Sen jälkeen asia saa olla. Ja sillä eletään eteenpäin.

Exän jutut jätän huomiotta. Ja kun asiat selviä, en edes vastaa viesteihinsä, paitsi jos kyseessä joku akuutti lasten asia.

Mitään joustoa mihinkään en tule enää häneltä kysymään. Jos joku meno osuu isän hoitovuorolle, se on sitten menetetty meno.

Sanaakaan exästä en enää tule lapsille puhumaan.

Ikävä kyllä ehtivät tässä matkalla nähdä sen miten romuna ja rikki minä olin, kiitos isänsä kiusan ja toimien. Petollisuuden. Nyt olen saanut itseäni sen verran kasaan, että voin olla tyyni aikuinen lasten edessä, tapahtui mitä tahansa.

Vierailija
47/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehellä tosiaan on paljon narsistisia piirteitä.

Ja kaikki nämä erossa tapahtuneet asiat ovat kun suoraan jostain narsismista kertovasta kirjasta. Samoim elämämme ennen eroa. Ja toisaalta myös tämä uusi valmiina ja tämän hetkinen show uudelle ja lapsille. Kaikki suoraan oppikirjasta.

Vierailija
48/48 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sankareita aina riittää? Nauttisivat omasta onnestaan ja olostaan ja antaisivat sen toisen vanhemman olla rauhassa. Eläisivät lasten kanssa omana aikanaan miten lystää ja antaisivat lasten tavata toistakin vanhempaa.

Miksi syyllistää toista omista virheistä? Ottaisi kaikki opikseen ja jatkais elämää.

Mahdollisimman tasasesti, jo ihan lasten kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan