Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko muistaneet jotenkin synnytyksenne hoitanutta kätilöä jälkeenpäin? (ev)

Vierailija
09.12.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksikin kätilöä ja lääkäri, joten veimme heille ison suklaarasian kahvihuoneeseen. Olivat kuulemma oikein iloisia.

Vierailija
2/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaston hoitajille jätettiin täytekakku kotiinlähtöpäivänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, ja molemmilla kerroilla tietenkin lähetimme kätilölle kiitoskortin kera valokuvan. Ekalla kerralla mukana lähti suklaarasia ja toisella kerralla paikalliseen kahvilaan kahvi + kakku -lahjakortti.

Mun synnytyksissä on ollut vain yksi kätilö, ovat olleet lyhyitä, joten on ollut helppo muistaa sitä jonka nimi syntymätodistuksessa lukee. Lasten syntymä on niin suuri juttu, että mielestäni ei ole ollenkaan tyhmää muistaa kätilöä vaikka he toki saavat työstään myös palkan =)

Vierailija
4/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun keskustelimme synnytyksen läpi sanoin suoraan sydämmestäni KIITOS!

Vierailija
5/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa synnytyksessä kätilö katosi viivana ja sanoi mennessään, että hän jää nyt vapaille, että ei varmaan nähdä, sanoin terve hei

tokassa homma pitkitty ja kätilöitä oli kolme ja liuta lääkäreitä, meni homma hankalaksi ja väki tuvassa vaan lisääntyi, että siinäkään en sitten ketään erityisesti muistanut jälkikäteen

Vierailija
6/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkintoa kerrakseen? Yhdessä jaettu kokemus lääkärin hulluudesta yhdisti meidän loppuiäksemme. Tämä oli siis toka synnytys. Ekassa synnytyksessä kolme kätilöä mokasivat niin pahasti, ettei tullut mieleenkään muistaa heitä, vaikka kävivätkin kaikki juttelemassa ja pyytämässä anteeksi synnytyksen jälkeen. Miksi minun olisi heille jotain kakkua vielä pitänyt viedä???? Olen muuten itse ollut aikoinain synnärillä töissä, ja toki ne kakut maistuivat...mutta vain aiheesta saadut.

Vierailija
7/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein itse muistat (lahjoilla tms.) postinkantajaa, bussikuskia tai kioskinmyyjää? Hei, ne tekee duuniaan ja niille maksetaan siitä!! Tollo!

Vierailija
8/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yökkö joka otti meidät vastaan oli tosi ihana kätilö, jota jopa olisin jopa muistanut. MUTTA se joka tuli aamuvuoroon jonka aikana synnytys tapahtui en edes halua muistaa edes painajaisissa. Aivan kamala akka! Sori vaan kaikki kätilöt ei ole kivoja.

Vierailija
9/20 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan synnytyksen kätilöitä kiitin kovasta työstä heti vauvan syntymän jälkeen (juoksutin kätilöitä taukoamatta).

Vierailija
10/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinne ehtivät.

Vierailija
11/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kukaan muista sen jälkeen kun olen tehnyt työni. Jos muistavatkin, niin korkeintaan haastella käräjäoikeuteen...

Vierailija
12/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
13/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isä tuli hakemaan meidät niin käytiin viemässä se kätilöille. Siellä näytti olevan enemmänkin valokuvia :)

erikseen en lähtisi viemään mitään mutta samalla kun muutenkin sanotaan heipat niin oli hyvä antaa kuva

Vierailija
14/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä " ihminen" oli, mokoman ämmän takia synnytyksestä jäi TODELLA synkeä ja kielteinen muisto. Ainoastaan lopputulos eli ihana ja suloinen poikani oli myönteinen asia siinä helvetissä.

Vierailija
15/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kätilö ja hyvin pidetty. Itse en muistanut synnytykseni

hoitaneita, kun jäivät aivan vieraiksi. Minulle tehtiin suunniteltu sektio lääketieteellisistä syistä.

Vierailija
16/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain jäi ja nyt puolen vuoden jälkeen se on vähän myöhäistä :-/

Vierailija
17/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla vein kätilölle ja kätilöopiskelijalle suklaat+kortit ja toka kerralla mies vei synnärille sekä osastolle suklaarasiat.

Vierailija
18/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pelasti vauvamme hengen ja toinen oli vain niin loistava ja nainen paikallaan.

Vierailija
19/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt, mutta olin niin " sekaisin" synnytyksen jälkeen ettei tullut mieleen. Aivan ihana kätilö-Hanna hoiti homman kotiin:) Varsinainen enkeli.

Vierailija
20/20 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli keskolassa ja itse pyörin sairaalassa joka päivä, niin hoitui siinä samalla.