Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suuseksi antavana osapuolena mielestäsi ihanaa, neutraalia vai ällöä?

Vierailija
25.06.2023 |

Jos olet suuseksiä antava osapuoli (eli se joka hyväilee suulla tai kielellä toisen osapuolen sukuelimiä), millaisia tuntemuksia se aiheuttaa sinussa?

(Ei tarvitse vastata niiden vaihtoehtojen kannalta, joka eivät vastaa sinun seksuaalista suuntautumistasi.)

Suuseksin antaminen vaginalle:

1. kiihottaa minua
2. ei herätä suuria tunteita puolesta tai vastaan
3. on epämukavaa, mieluiten ei kiitos, ja syy on se että: (maku, haju, joku muu asia?)

Suuseksin antaminen penikselle:

- siinä vaiheessa kun mies ei vielä saa orgasmia:

4. kiihottaa minua
5. ei herätä suuria tunteita puolesta tai vastaan
6. on epämukavaa, mieluiten ei kiitos, ja syy on se että: (maku, haju, joku muu asia?)

- miehen orgasmin aikana, kun siemennestettä tulee suuhusi:

7. kiihottaa minua
8. ei herätä suuria tunteita puolesta tai vastaan
9. on epämukavaa, mieluiten ei kiitos, ja syy on se että: (maku, haju, joku muu asia?)

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla pillua. Vaimo ei siitä pidä kun on liian estoinen, joten haaveissa on suuseksikaveri tai sponssattava, jota saan käydä nuolemassa. Yhdyntäkin voidaan skipata, kunhan vaan saa nuolla pitkään ja hartaasti.

Vierailija
62/76 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalia/epämukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sitä. NUolen ja imen munaa todella halukkasti, pallit myös. Miksi eivät miehet halua pillua?

Vierailija
64/76 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassa/TV:ssä puhutaan vaginan näkymisestä mutta vulva on se mikä näkyy. Jos vagina näkyy niin silloin on kyllä vilautettu huolella ja revitty paikat kaksin käsin levälleen. Toisille terminologia on vaikeaa.

Vierailija
65/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikenlainen seksi loppui somen myötä. Aiemmin spontaani suusekseksi oli säännöllistä puolin ja toisin.

Vaimolle oli sittemmin tärkeämpää ottaa tabletti käteen ja seurata mitä facessa/ instassa tapahtunut. Tästä huolimatta koitin hoidella oman osuuteni, vaikkei vaimoa tuntunut kiinnostavan.

Itselle oli helpotus kun vaimo joskus takaapäin pannessa sanoi ettei seksi kiinnosta.

yksilökeskeisyys alkoi kukoistaan aikoinaan kun hankittiin älypuhelimet. ajatus mun ei tarvii miellyttää toista mutta kuitenkin tehtävä että itse saa joskus( ei mikään intoilija). eli kirjoittajan tunne lähinnä että yhteiseen hiileen puhaltaminen kangertelee, liekö kyllästyminen

Vierailija
66/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulla on pillun nuolemisesta kokemusta kaikesta kolmesta (ihanaa, neutraalia, ällöä). Suurimmaksi osaksi se on aina ollut ihanaa ja itseäni kiihottavaa, ja tekisin sitä ilman mitään toiveita tai odotuksia mistään muusta. Se johtuu todennäköisesti siitä, että rakastan sitä naista jolle annan suuseksiä, ja se, että saan antaa nautintoa, on itsellenikin todella nautinnollista. Bonuksena on se, että se on musta todella kiihottavaa.

Olen ollut aikaisemmin kahdessa pitkässä suhteessa, ja jossain vaiheessa henkinen yhteys ja rakkaus on alkanut hiipumaan. Olen edelleen antanut suuseksiä puolisoilleni tuolloinkin, mutta huomannut kuinka antamisen ilo oli alkanut muuttua vähän velvollisuudeksi. Ei se missään nimessä ällöä ollut, mutta aika ilotonta teknistä suorittamista vain.

Minulla on ollut reilu kymmenen satunnaista seksisuhdetta, ja yhden kerran huomasin päätyneeni yhden naisen jalkojen väliin, ja siinä vaiheessa kun pillu painautui kasvojani vasten minut valtasi pakokauhun omainen ällötys. Ällötys ei johtunut niinkään siitä pillusta fyysisesti, vaan enemmän siitä mitä tunsin tuota naista kohden ja mitä hän käytännössä pakotti minua tekemään. Se tuntui siltä kuin nainen olisi pillullaan raiskannut minua suuhun. Onneksi siitä ei jäänyt sen kummempia traumoja pillun nuolemista kohtaan.

Vierailija
67/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan mielettömän kiihottavaa nuolla sellaisen naisen pillua joka kiihottuu ja nauttii siitä.

Tarkennetaan että kiihottavaa on juuri se kun tuntee miten nainen kiemurtelee nautinnosta ja valuu suuhun mehuja jotka muuten ovat yllättävän kirkkaita ja lähes mauttomia.

Suuseksin antamisessa ei ole mitään ällöttävää mutta joku eritteistä pinttynyt karvapillu olisi tietenkin niin kuvottava ettei sellaiseen haluaisi työntää edes paljasta kaluaan mutta enpä tuollaisen kanssa harrastaisi edes irtosuhdetta saati sitten sellaista jossa edetään suuseksiin.

Vierailija
68/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi eli pillua/peppua kiva nuolla yms (persettä en syö enkä harrasta perseseksiä koskaan) ja mukavaa ottaa mieheltä suihin myös ja saada spermat suuhun mutta en ikinä ime/imetä miesten kans, ne on sitten jotai äiskä-juttuja. :***

t Mies 50+

Vierailija
69/76 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 ja 9. N63

Vierailija
70/76 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 4 ja 7

Vierailija
71/76 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen on mulle yksi kiihottavimmista asioista. Naiseni ei syty kovin nopeasti, mutta kun syttyy niin roihahtaa kunnolla. Valmistelen suuseksiä pitkään, suutelen kaulaa, niskaa, nännejä, alavatsaa, polvitaipeita ja sisäreisiä. Kun näen että häpyhuulten väli alkaa kiiltelemään nuolaisen mehut kielellä. Pillun maku ja tuoksu on huumaava, eikä sen tarvitse, tai pidäkään olla vastapesty. Kumppanini saa ensimmäisen orgasmin hyvin nopeasti. Jatkan nuolemista yleensä vielä hyvän tovin ja hän tulee 2-4 kertaa ennen kuin työnnyn sisälle. Hassua kyllä itse en niin hirveästi perusta suuseksin vastaanottamisesta, mutta saan sitä aina halutessani.

Vierailija
72/76 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin nuoleminen kiihottaa. Itsessään melkolailla yhtä kiihottavaa kuin yhdyntä, mutta toki siitä toisen nuolemisesta ei saa orgasmia itse.

Vierailija
73/76 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nuolla naisen pillua, mutta harmittavasti nykyinen puolisoni on asian suhteen häveliäs!?

Edellinen tykkäsi tosi paljon ja muutamaa satunnaista naista päässyt hänen jälkeen nuolemaan.

Ai että, kun saisi vielä kerran elämässä naisen istumaan hajareisin naamalleni, että saisi kunnolla nuolla pillua ja peppua.

Vierailija
74/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta.

Suuseksin antaminen miehelle (loppuun asti)voi olla kiihottavaa, neutraalia tai tylsää.

Kiihottavaa se on, jos olen itse sillä tuulella ja homma hoituu jossain järkevässä ajassa. Esim. nuorena tuo oli kivaa, kun mies laukesi nopeasti.

Neutraalia tai tylsää se on, jos itsellä ei ole minkäänlaista fiilistä ja homma jatkuu ja jatkuu eikä kumpikaan ole kovin kiinnostunut asiasta.

Vierailija
75/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ottaa suihin loppuun asti. Joskus leuat puutuu :D t. N

Miehelle  välilihaan  Quiche-korurengas  lävistys , jota  hivellen  laukeaminen  nopeutuu  tosi  paljon ,  eikä  lopullisesta  nautinnosta  tingitty ,  päinvastoin .  Oikea  paikka  n.15mm  renkaalle  on  5cm  anuksesta .  Se  ei  haittaa  tai  estä  miehen  mitään  toimia .  Koru  ei  myöskään  haitallisesti  näy  suihkussa  tai  saunassa .  Voit  oikeilla  välineillä  laittaa  sen  itse  tai  viedä  lävistyshoitoon ;  karvat  ajellaan , pestään  puhdistusaineella ,  merkitään  kohta ,  puristetaan  RIITTÄVÄN  syvältä  erikoispihdein ,  ontto  putkilo-neula  ja  valittu  rengas  paikoilleen .  Mies  tietysti  protestoi  selinmakuuta  jalat  kohotettuna  telineisiin , mutta  naisille  tuo  on  tuttua .  Nautinnollisia  hetkiä !

Vierailija
76/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmein on mies, joka tunkee väkisin päästä kiinni pitäen kalun kurkkuun ja tunkee just niin syvälle, ihan kokoajan. Tällaiset miehet yleensä eivät itse eväänsä heilauta naisen nautinnon takia, eivät nuole eivät sormeta ei mitään, panolle vaan ja sillä selvä.

Nainen  voi  itse  estää  epämukavan  syvään  tungennan  PITÄMÄLLÄ  RANTEISTA  KIINNI  miehen  selän  takana  tai  sivulla .  vetäydyt  pois  jos  ote  irtoaa .  Ei  tarvita  mitään  kahleita .  Turvallista  ja  miehelle  jopa  kiihottavampaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän