Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä pitää sisällään hyvä seksi?

Vierailija
24.06.2023 |

Listaan muutamia asioita, jotka kaikki pitää täyttyä, jotta koen seksin hyväksi. Nää ei oo missään tärkeysjärjestyksessä.
- miehellä on kunnon erektio ja se kestää koko toimituksen ajan
- sessio sisältää kehon kaikkien alueiden hyväilyä, ilman kiirettä ja hoppua alapäähän
- sessio sisältää pillun hyväilyä ja sormin ja suulla ilman hoppua työntyä sisään
- sessio sisältää yhdyntää ja ainakin jossain vaiheessa saan olla päällä
- sessio sisältää paljon suutelua
- toinen kierros on iso plussa ja yhdessä nukutun yön lisäksi vielä aamulla
- saa orgasmin, leluilla tai ilman, sillä ei väliä
- lopuksi hellittyä sylikkäin ilman hoppua häipyä pesulle tai muualle

Jos monia asia näistä jää toistuvasti toteutumatta, multa loppuu halut, eikä mies tätä ymmärrä =(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 3 suhdetta, joissa nämä asiat täyttyi ekat 1-2 vuotta. Sitten mies ei jaksanut enää panostaa ja erektiokaan ei enää kestänyt. Ilmeisesti vaadin mahdottomia, mutta jos kerta toisensa jälkeen on seksin jälkeen paha mieli, niin eihän sitä halua enää.

Nyt on ollut muutamia lyhyitä tapailuja, mutta eipä ole löytynyt rakastajaa, joka täyttäisi vaatimukseni. Tuskin löydän ketään hyvää enää.

Ap.

Vierailija
22/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle:

menoa jolla mielenkiinto pysyy yllä koko session. Ja kyllä, osallistun itse ylläpitoon.

Jos hommat alkaa toistua samanlaisena monta kertaa peräkkäin, alkaa hommasta tulla tylsää. Kierroksille minut saa kuitenkin melko helposti, jotain peppujuttuja ehdotellen. Ainahan ne eivät ole mahdollisia, niin sitten jotain muuta, esim. Reilumman kokoista dildoa jossain vaiheessa.

Seksiviestittelyt jopa muutaman päivän ennen kuin oikeasti pääsee hommiin.

Vaihtelua, uusia leluja, että on odotettavaa. Nyt pistin tilaten vähän asustetta ja pareille loputonta hauskaa lupaavan vibran.

Can't wait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi pitää sisällään sen, että vaimo tarjoaa halukkaana pilluaan nuoltavaksi ja sormetettavaksi. Käy heti kuumana ja saa kohtuu nopeasti rajun orgasmin. Sen jälkeen haluaa yhdyntää pillu yhä kiimassa ja saa itse tuntea pillun kiimaiset puristelut kalussaan ja laueta kun saanut nauttia puristeluista tarpeeksi, eli ei enää kestä olla laukeamatta pillun nautinnollisessa hyväilyssä. Muuta en ole tarvinnut kuin halukkaan ahneen pillun. Sitä saanut nauttia koko ikäni, eilen viimeksi.

Vierailija
24/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mun mielestäni, jokaisen seksiäharrastavan ihmisen tulisi ihan itse raivata sitä omaa hyvää ja seksuaalistatietään elämässä.

Jokaisen itse, kyllävaan!

Ja jokaisen ihmisen pitäisi pystyttää sen, elämänsä ihanminkävärisenVaan, 'Omansateenkaari'-lippunsa haluamaansa paikkaan ja tuoda ne omatihmiset sen luokse.

Ehdottomasti, näin mun mielestäni: älkää antako ihmisten määrätä mitään seksuaalisiatekemisiänne koska se on, mun mielestä, niin huono idea. Se ei toimi sillä, silloin pitäisi tietää mitä "he haluavat", ja se ei oo hyvä juttu. Ei sitä voi tietää, "kukaan muu" kuin itse, mun mielestä. Et voi tehdä muuta kuin sellaista seksuaalistajuttua mistä itse pidät, vai eikö se ihmisen elämässä ole just näin? Mielestäni on.

Ja itse ainakin ja selvästi pidän siitä mitä teen niiden mun omienihmisten kanssa. Ja kun hyvät ihmiset ovat elämässään siinä pisteessä että kun aidosti voi tehdä ihan mitä ikinä haluaa seksuaalisesti, se on vaan yksinkertaisesti ja aina parasta! Nain mun mielestä.

Vierailija
25/26 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia ap:n listalta mikä toistuu kohdallani on sisältää yhdyntää ja saan olla päällä. Mikään muu kohta ei täyty.

Vierailija
26/26 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itse saan tällä hetkellä elämäni parasta seksiä 50 v naisena. Ja voitteko kuvitella, jokaiseen seksikertaan ei kuulu yhdyntää laisinkaan. Kun edellisen kumppanin kanssa oli 30 vuotta seksi kovin yhdyntäkeskeistä ja nopeaa, tällä tarkoitan, että esileikkikin oli niin ja näin.

Jo nykyisen rakastajan suutelu saa minut märäksi ja Hän jaksaa tuottaa mielihyvää, upeata suuseksiä, koskettelua, sormettamista, välillä käytämme leluja. Hän on opettanut itsestäni itselleni todella paljon, toteuttaa pieniä fantasioitani yms. Ja toki hoidan miehenkin aina loppuun asti. Saan joka ikinen kerta todella monta orgasmia ja muistan vieläkin kun ensimmäistä kertaa sekstailimme kun niin varovasti Hänelle sanoin, että minun on tosi vaikea saada orgasmia. Hymyilyttää molempia se nykyään.