Miksi jotkut miehet haluavat pitää naisensa erillään kavereistaan/perheestään?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies eristi siskoni äidistäni ja siskostaan. Siskoni ei myöskään enää ymmärrä muiden juttuja tai huumoria, kun on kuulemma miehensä taajuudella. Siskoni pysyttelee nykyisin kotona, eikä edes äitini voi mennä siellä käymään. Siskon mielestä ihan normaalia.
Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.
Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita.
Väärin.
Naisella niitä saa olla, siinä ei kuulema ole mitään ihmeellistä. miehellä ei missään nimessä, heti jos on niin panevat.
Miehen elämä on kuin hamsterilla, omistaja päättää kenen kanssa sen uskaltaa laittaa samaan häkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuollainen kumppani olisi liian raskas ja vaikea. Väkisin tulee mieleen, että hän pelkäsi jotain. Se kuinka käyttäydymme muiden niin vieraiden kun enemmän ja vähemmän tuttujen kanssa kertoo meistä enemmän todennäköisest kuin, mitä ainakaan itse kykenen tai pystyn aina edes tajuamaaan. - Toisinaan ihan sellaiset pienetkin seikat, kuten käyttääkö koskaan sanaa kiitos. Tevehtiikö. Vai dottaako, että toine tervehtii ensin. Jne.
Tai... piilotteleeko jotakin?
Hyvin mahdollista, että piilottelee. - Lähipiiri tai käytös muita kohtaa saattaa paljastaa tahattomastikin ja ennalta arvaamattomasti sellaisia asioita, joiden haluaisi pysyvän salassa. Mutta tuollainen välttely jha muiden karttelu tekisi ainakin itseni niin epäluulosieksi, että en haluaisi elää ja olla yhdessä sellaisen kanssa, joka tuon epäluulon saa aikaan ja haluaisi jatkaa sen ylläpitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Meillä päin taas oli niin, että nainen torppasi kaikki parisuhteen ulkopuoliset sosiaaliset kontaktit.Ihme kyllä, töissä saan käydä, mutta heti jos en ole klo 16.15 kotona, tulee soitto että "missä olet?"
Olen odottanut tilanteen muutosta, mutta 20 vuoteen ei ole tapahtunut mitään.
Nykyään ei ole kavereita, ei tuttuja, jos joku kerta vuoteen soittaa niin se on väärä numero tai puhelinmyyjä..
M40
Toksiseen suhteeseen jäänti on valinta
En halua elää ilman seksiä.
Jos saisin joltain muulta naiselta, eroaisin heti ja alkaisin nauttimaan elämästä.Erakoituminen on miehelle se hinta minkä seksistä maksaa.
M40
Seeking hoito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.
Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita.
Väärin.
Naisella niitä saa olla, siinä ei kuulema ole mitään ihmeellistä. miehellä ei missään nimessä, heti jos on niin panevat.Miehen elämä on kuin hamsterilla, omistaja päättää kenen kanssa sen uskaltaa laittaa samaan häkkiin.
Omistajalla? Kannatasko hitusen kattoa kenen kanssa pariutuu. Niin ja tosiaan.. sinkkuus ei ole laitonta.
Ihan samasta syystä kuin naiset haluavat pitää miehensä erillään kavereistaan/perheestään. M28
Minulla hyvin sisäänpäin kääntynyt perhe, ei juuri puhuta vaikka välit ihan hyvät. Olisi outua tuoda puoliso heidän luo. Monet kaverit sen tyyppisiä että heitellään 88-vitsejä jne. Minua ei haittaa mutta puolisia voisi haitata.
Uskon aiheuttamien ongelmien takia. Eivät hyväksyneet lastaan kun hylkäsi uskonsa ja muidenkaan ratkaisujen takia ja tämä ei aikuisena ole myöskään enää kokeillut onko vanhempien mieli muuttunut. Eivät ole olleet tekemisissä vuosikausiaan. Kahden sisaruksensa kanssa kylläkin. Loput heistäkin on kadonneet elämästä.
Ex-avokki ei halunnut että olen missään tekemisissä hänen kavereidensa kanssa, en siis tavannut heitä kuin ohimennen muutamia kertoja. Kaikki käyttivät todella runsaasti alkoholia. Veikkaan että syynä oli se, että mies yritti peitellä juomistaan ja/tai muita sekoiluja.
Mä en ole itse tekemisissä oman perheen kanssa. Sen takia ei mun nainenkaan sitten ole. Kaverit on tavannut tietenkin.
Minulla naisena oli suhde 21-22vuotta,pättyi hänen kuolemaan joitain vuosia siitten.Pidin hänet erossa suvsta ja ystävisräni.Minä hänen kanssaan oli ja elin itsenäisen naisen elämää.Hän olisi halunut avioitua,ei kiitos.Asuimme eri osoittet minun tahdosta. Ehkä juuri siksi suhteemme kesti ja kemiaa oli aina?
Vierailija kirjoitti:
Ihan samasta syystä kuin naiset haluavat pitää miehensä erillään kavereistaan/perheestään. M28
Kokemuksen syvä rintaääni puhuu!😃
Pelkäävät että perheeltä tai kavereilta tulee negatiivista palautetta joka ajaa naisen kävelemään ovesta ulos, pohjimmiltaan siis riittämättömyyden tunne ja olematon itsetunto.
Syy on että nainen on low level nainen eikä osaa käyttäytyä.
Sitä kun on pari sekopää muijaa ollut jotka esim stalkkaavat facebookissa ja lähettelevät työkavereille viestejä ei sellaista riskiä enää voi ottaa.
Syy miksi mies ei halua sua someen on se että olet vaarallinen. Teet paskaa miehes takana.
No sehän tarkoittaa vain sitä, että mies puhuu selän takana paskaa näille naisesta eikä halua joutua tilanteeseen missä nainen saisi kuulla hänen olevan kaksinaamainen pask*
Eivät ota suhdetta tosissaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit kai jotkut naiset? Keskustelussa ei yleistetty tätä koskemaan kaikkia miehiä, ja siltikin piti päästä uhriutumaan. Voi kyynel!
No nyt on uhriutumispalkinto 2023 varattu kyllä sinulle. Ei tuo ole väärin pelkästään sinua, vaan myös sitä idioottia kumppaniasi kohtaan.